جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران محل نمایش بهترین فیلم های کوتاه است

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره:

برگزاری با برنامه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران می تواند چشم اندازهای روشنی را برای سینمای کوتاه فراهم کند.

به گزارشممتازنیوز، شفیع آقا محمدیان؛ مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند وتجربی در گفت وگو با ستاد خبری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، درباره تاثیرات برپایی این جشنواره در حوزه فیلم کوتاه؛ گفت: برگزاری جشنواره ها با هر موضوعی درهر نقطه از کشور باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق در اهالی سینما می شود. جشنواره بین الملی فیلم کوتاه هم از این قاعده جدا نیست و یک جشنواره معظم و مهم در حوزه فیلم کوتاه است که بخش بین المللی آن در سطح مطلوبی برگزار می شود .
وی با تاکید بر اقدامات موثر و کاربردی انجمن سینمای جوانان ایران در این یکی دو ساله اخیر، افزود: برگزاری با برنامه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران می تواند چشم اندازهای روشنی را برای سینمای کوتاه فراهم کند ومی تواند باعث نمایش بهترین های تولیدات فیلم کوتاه از سراسر کشور بشود .
آقا محمدیان در باره همکاری های مرکز گسترش سینمای مستند و انجمن سینمای جوانان ایران در حوزه کاری، عنوان کرد: رابطه وتعامل بسیار خوب و سازنده ای با انجمن در تمام سطوح کاری داشته‌ایم و با کارهای کارشناسی ار فیلم‌سازان جوانی که بعد از تجربه اندوزی در سینمای جوان و فیلم سازی فیلم کوتاه می خواهند سایر عرصه ها مثل مستند سازی را تجربه کنند حمایت های لازم را انجام می دهیم. وجود این تعاملات سازنده است که می تواند به رشد فیلم کوتاه و مستند در کشور کمک کند و جوانها با تجربه اندوزی در این رده ها بتوانند تبدیل به  پشتوانه های آینده  سینمای ایران بشوند.
گفتنی است؛ بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری هاشم میرزاخانی از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در تهران پردیس سینمایی ملت و همزمان سراسر کشور برگزار خواهد شد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.