جشنواره تئاتر ماه رقیب جشنواره تئاتر فجر نیست

چهارشنبه ۴ مرداد – ۰۱:۰۱:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- دبیر نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه در بخش  دیگری از صحبتهای خود گفت: جشنواره سراسری تئاتر ماه می خواهد تئاتری را معرفی کند که رنگ و بوی حوزه هنری را به عنوان نهادی بر خاسته از انقلاب، داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، رحمت امینی با بیان اینکه معنویت ، اندیشه و هنر سه کلید واژه جشنواره سراسری تئاتر ماه هستند، افزود: زمانی که از هنر نمایش سخن می گوییم یعنی اثری که به معنای اخص کلمه دارای متن خوب و اجرای خوب باشد.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با تاکید بر این که هنری مدنظر جشنواره تئاتر ماه است که مبتنی بر ارزش های دینی باشد، اظهار داشت: هر هنرمند اندیشه ای دارد که این اندیشه در ظرف هنر معنوی و دینی اثری را پدید خواهد آورد که هم راستا با اهداف حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی گفت:  از نخستین دوره جشنواره تئاتر ماه در جریان برگزاری این جشنواره بودم. در ابتدای برگزاری جشنواره تئاتر ماه عده ای تصور می کردند که این جشنواره به عنوان رقیب جشنواره تئاتر فجر وارد کار شده است اما این جشنواره قصد نداشته به عنوان رقیب وارد عرصه فعالیت شود چرا که نه امکانات و نه ماموریتش را دارد؛  بلکه جشنواره تئاتر ماه می خواهد تئاتری را معرفی کند که رنگ و بوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را به عنوان نهادی بر خاسته از انقلاب داشته باشد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۵۱۳۰۱۱۱۵۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.