جشنواره تئاتر کودک نشانه بالندگی فرهنگی کشور است

ˈمهدی حاجی زین العابدینیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مهمترین دسیسه های پلید دشمنان نظام اسلامی در سراسر جهان، در انزوا قرار دادن ایران اسلامی در عرصه های اثر گذار مانند حوزه فرهنگ و هنر به شمار می آید.

وی اضافه کرد: در حقیقت جهان غرب و نظام استکبار می خواهند با ایجاد اختلال در روند پویایی و شور و نشاط عمومی جامعه ، مردم را مایوس و نا امید کنند و مردم سالاری دینی را ناکارآمد جلوه دهند.

حاجی زین العابدینی فضای فرهنگی هنری کشور را سرشار از رشد ، پویایی و نوآوری دانست و بیان کرد: به رغم ایجاد مشکلات در برخی حوزه های فرهنگی و هنری، برگزاری رویدادهای بین المللی مانند جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان نماد حرکت هدفمند این حوزه به سمت اهداف مطلوب است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین کارکردهای جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان نیز معرفی و شناساندن ابعاد فرهنگ عقیدتی و رفتاری و نگاه کمال گرایانه ایران اسلامی به مقوله های فرهنگ و هنر در جوامع متعدد بشری است.

حاجی زین العابدینی اظهار داشت: نظام سلطه جهانی باید به خوبی بداند که حتی در شرایط اعمال تحریم های اقتصادی، جلوه اثر گذار و بی بدیل فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی در انزوا و رکود قرار نمی گیرد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان با اشاره به برنامه های جنبی نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان در این شهرستان ابراز داشت: برپایی جشن بزرگ پرواز بادبادک ها، اجرای تئاتر ویژه کودکان و نوجوانان با عنوانت ˈپینوکیو پدر می شودˈ ، برگزاری مسابقه نقاشی در میان سطوح سنی کودکان و نوجوانان و اجرای نمایشنامه گروه نمایشی تویسرکان در شهرستان اسد آباد از مهمترین عناوین این برنامه ها به شمار می آیند.

۷۵۳۱/۵۵۱

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.