جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با همتی ملی برگزار شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مدیر کل هنرهای نمایشی گفت: با وجود مشکلات بسیاری که بر سر راه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان وجود داشت، این جشنواره با همتی ملی و به نحوی شایسته برگزار شد.

به گزارش هنرآنلاین از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، قادرآشنا، که ۲۸ مهرماه برای حضور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان حضور یافته بود، اظهار کرد: گرچه در این دوره با افزایش هزینه‌ها روبرو بودیم و به ویژه هزینه بلیت مهمانان خارجی افزایش بالایی داشت، اما خوشبختانه همدلی بسیار خوبی انجام شد و توانستیم جشنواره را به شکلی مطلوب برگزار کنیم.

وی با تقدیر از همراهی مدیران و مسئولان همدان در برگزاری این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان افزود: همه مسئولان استان همدان، برگزاری جشنواره را به عنوان مطالبه ای جدی و ملی پیگیری و حمایت کردند و خوشبختانه با همکاری خوب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری این وزارتخانه توانستیم جشنواره را به نحو شایسته ای برگزار کنیم.

آشنا در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت بخش بین الملل جشنواره های هنری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیازمند تعامل هنری با دنیا هستیم، زیرا در دنیا نگاه های نادرستی نسبت به مردم ما وجود دارد و تصحیح این نگاه تنها با خلق آثار هنری امکان پذیر است. بنابراین حذف بخش بین الملل جشنواره به سبب کمبود بودجه، ظلم به ایران و ملت ماست.

مدیر کل هنرهای نمایشی دربارهٔ ابقای شهرام کرمی به عنوان دبیر دوره بعدی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: ابقای دبیر امری دوسویه است؛ به این معنا که هم باید به تایید معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برسد و هم شخص دبیر باید برای ابقا در سمت خود تمایل داشته باشد.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.