جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز

جام جم آنلاین: معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز از ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تا پایان نیمه اول خردادماه امسال در کشور برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از شبکه ایران، ‌مرتضی رییسی با اعلام این مطلب گفت: این جشنواره با حضور خیرین مدرسه ساز در ۵۰۰ شهر و شهرستان کشور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با توجه به اعتبارات مطلوب و مناسبی که دولت در قالب بودجه سال ۹۱ پیشنهاد داده و همچنین گسترش حضور خیرین و نیکوکاران مدرسه ساز، یک رکورد جدیدی در زمینه ساخت و ساز و تجهیز فضاهای آموزشی در کشور در سال ۹۱ به ثبت برسد.

رییسی مهم ترین اقدامات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سال ۹۱ را در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین به ویژه ساختار نظام جدید آموزشی ۶٫۳٫۳ اعلام کرد.

وی در تشریح برنامه ها و سیاست های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سال ۹۱، افزود: جهت دهی کلی اعتبارات سازمان نوسازی مدارس – اعتبارات ملی، استانی و کمک های خیرین مدرسه ساز – معطوف به اجرای سند تحول بنیادین و به ویژه آماده کردن مدارس برای استقرار نظام جدید آموزشی کشور است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.