جشنواره سن سباستین با فیلم ریچارد گیر آغاز می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، ریچارد گیر و سوزان ساراندون بازیگران این فیلم هستند که یکی از فیلم‌های بخش مسابقه این دوره جشنواره سن سباستین نیز هست.
 

هر دو بازیگر که قبلا جایزه یک عمر دستاورد دونوستیا را از سن سباستین دریافت کرده‌اند، در اولین نمایش اروپایی «آربیتراژ» در این جشنواره حضور خواهند داشت.
 

گیر در این فیلم نقش یک تاجر آمریکایی ۶۰ ساله را بازی می‌کند که در کارش به مشکل خورده و سعی دارد پیش از آنکه کلاه‌برداری‌اش رو شود، امپراتوری تجاری خود را به یک بانک مهم بفروشد، اما یک اشتباه غیرمنتظره و خونین او را مجبور می‌کند نامحتمل‌ترین کار را انجام بدهد.
 

نیکلاس جارکی کارگردان «آربیتراژ» با کتاب «جا باز کردن: چگونه ۲۰ کارگردان فیلم کار خود را آغاز کردند» که سال ۲۰۰۲ منتشر شد، به شهرت رسید.
 

«آربیتراژ» در دانش مالی به معنای کسب سود بدون ریسک یا کسب بازدهی بدون سرمایه‌گذاری است که این کار با استفاده از تفاوت‌های موجود در بازارهای مختلف یا ابزارهای مختلف در یک بازار انجام می‌شود.
 

شصتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سن سباستین ۲۱ تا ۲۹ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۸ مهر) در شمال اسپانیا برگزار می‌شود. این جشنواره قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره سینمایی اسپانیایی‌زبان است.
 

هالیوود ریپورتر / ۲۵ ژوئیه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.