جشنواره سینماحقیقت فردا افتتاح می گردد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آرشیو خبرسینما/تلویزیون/فرهنگ کد مطلب: ۳۹۳۳۳     
ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران: سینماحقیقت رسماً از صبح فردا (سه شنبه) در سینما فلسطین تهران افتتاح خواهد شد.

دوشنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۲:۱۲

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، این جشنواره از ساعت ۱۱ صبح فردا (سه شنبه ۱۹ آذرماه) با گردهمایی مستندسازان، اصحاب رسانه و علاقمندان سینمای مستند، خوش آمد گویی مدیر جشنواره به عموم حضار و صرف چای و شیرینی در سینما فلسطین آغاز خواهد شد تا طی مدت ۷ روز، مستندهای منتخب ایرانی و خارجی در این سینما و سینما سپیده به نمایش عمومی درآمده و مورد نقد و بررسی قرار گیرند.
برنامه نمایش افتتاحیه جشنواره بین المللی سینماحقیقت نیز به اکران عمومی مستند «لطفاً با لبخند وارد شوید» به کارگردانی رضا عباسی و تهیه کنندگی دکتر جواد ظهیری اختصاص یافته است.
روابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت از عموم مستندسازان، دست اندرکاران سینما، دانشجویان، اهالی رسانه و علاقمندان فرهیخته سینمای مستند دعوت بعمل می آورد تا در این برنامه که از ساعت ۱۱ صبح فردا در سالن انتظار سینما فلسطین برگزار می گردد، شرکت نمایند.
هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه در سینما فلسطین و سینما سپیده برگزار خواهد شد.
 


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.