جشنواره صاحبدلان راه درستی را در تئاتر ایران می‌رود

۲۱م دیماه ،

سینما پرس-گروه هفت هنر/ کارگردان نمایش «وسط یک معجزه» گفت: جشنواره صاحبدلان راه درست را در تئاتر ایران می‌رود زیرا تمرکز خود را بر روی اجرای عمومی آثار گذاشته و مخاطب را مورد توجه خود قرار داده است.

به گزارش سینما پرس، به نقل از ستاد خبری جشنواره صاحبدلان، مرتضی اسدی‌مرام در خصوص اجرای نمایش «وسط یک معجزه» گفت: این نمایش در شهرهای هرسین و کرمانشاه در حال اجراست و به سبب حمایتی که اداره ارشاد استان از ما به عمل آورده تعداد اجراها افزایش یافته است البته در شهر صحنه به سبب اینکه مجوز به ما داده نشد نتوانستیم اجرا برویم.

وی افزود: نمایش «وسط یک معجزه» برگزیده جشنواره صاحبدلان است که در کرمانشاه در حال اجرا است. جشنواره صاحبدلان در سه دوره قبل به سبب اینکه کرمانشاه حضور فعالی در این جشنواره داشته است توانسته مخاطب خود را در این استان به دست آورد درحالی که فصل سرما و امتحانات در حال سپری است اما با آمدن اسم جشنواره صاحبدلان مخاطبان کرمانشاهی بار دیگر از آن استقبال می‌کنند.

این هنرمند تئاتر کرمانشاه در خصوص جشنواره صاحبدلان گفت: جشنواره صاحبدلان راه درست را در تئاتر ایران می‌رود زیرا تمرکز خود را بر روی اجرای عمومی آثار گذاشته و مخاطب را مورد توجه خود قرار داده است. در واقع هدف صاحبدلان دیده شدن آثار است و از بین بردن رقابت که این به معنای احترام به تماشاگر و مخاطب تئاتر است.

اسدی‌ مرام تصریح کرد: در سال‌های قبل کارشناسان این جشنواره به استان‌ها فرستاده می‌شدند تا در روند تولید نمایش مشاوره‌هایی را به گروه‌ها بدهند تا اثری مطلوب تولید شود اما در این دوره این اتفاق صورت نگرفت.

کارکردان نمایش «وسط یک معجزه» خاطرنشان کر: حمایت از صاحبدلان واجب‌تر از هر جشنواره دیگری در ایران است نه به خاطر موضوعش بلکه به خاطر احترام و ارزشی است که برای مخاطب خود قائل می‌شود.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۸۹۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.