جشنواره عکس پایداری ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، این جشنواره با موضوع دفاع غیر عامل و آمادگی‌های عمومی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی، مدیریت بحران، پایداری و ایمن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی کشور،  استقرار خدمت‌رسانی در بحران، حفاظت از اسناد و مدارک و حفاظت فردی و جمعی برگزار می‌شود.
 

در فراخوان این جشنواره آمده همه عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و هر عکاس مجاز است حداکثر ۵ تک عکس در هر بخش و فقط یک مجموعه عکس(حداکثر هفت قطعه) به شکل سیاه و سفید و یا رنگی ارسال کند.
 

همچنین در فراخوان اشاره شده عکس‌ها نباید توسط برنامه‌های فتو شاپ یا دیگر برنامه‌های رایانه‌ای روتوش شده باشند. عکس‌ها باید حداقل در اندازه ۲۰در۳۰ به صول فایل JPEG با بالاترین کیفیت و رزولوشن ۳۰۰ بر روی سی‌دی ارسال شوند و نیازی به ارسال پرینت یا نسخه چاپ شده نیست.
 

سی‌دی‌های ارسالی عودت داده نمی‌شوند و جشنواره مجاز است که عکس‌های منتخب را در کتاب جشنواره چاپ کند.
 

ارسال یک قطعه عکس پرتره از عکاس (فایل دیجیتال یا اسکن شده) الزامی است.
 

همچنین اشاره شده دبیرخانه جشنواره ارسال کننده را صاحب اثر می‌شناسد، اما در صورتی که خلاف آن ثابت شود مسوولیتی متوجه برگزارکننده نیست.
 

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان وقت اداری ۳۰ آبان است. علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان استاد نجات‌اللهی، بین سمیه و طالقانی، کوچه بیمه، پلاک ۱۸ ارسال کنند.
 

نخستین جشنواره عکس پایداری ملی با همکاری خبرگزاری مهر و سازمان پدافند غیرعامل برگزار می‌شود. محسن محمدی دبیر جشنواره است و آثار را رسول اولیاءزاده، محمود ظهیرالدینی و حیدر رضایی داوری می‌کنند.

۵۸۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.