جشنواره فیلم اولی ها ضامن پیشرفت جوانان است

جشنواره فیلم اولی ها ضامن پیشرفت جوانان است

بایرام فضلی؛

جشنواره فیلم اولی ها ضامن پیشرفت جوانان است

بایرام فضلی فیلمساز و فیلمبردار سینمای ایران گفت: هر اقدامی که باعث شود فیلم سازان جوان فرصت رقابت کردن با یکدیگر را پیدا کنند اقدام مناسب ، خوب و قابل تقدیر است .

تاریخ : چهارشنبه ۱ شهریور ساعت ۱۲:۳۱

به گزارش هنرنیوز ؛ بایرام فضلی فیلمساز و فیلمبردار سینمای ایران در گفتگو با ستاد خبری جشنواره فیلم اولی های انجمن سینمای جوانان ایران در باره برگزاری این جشنواره گفت : هر اقدامی که باعث شود فیلم سازان جوان فرصت رقابت کردن بایکدیگر را پیدا کنند اقدام مناسب وخوبی است و قابل تقدیر است .
این فیلمساز فیلم کوتاه در ادامه افزود: به هر حال سطح کیفی فیلم سازان فیلم اولی را باید کنار هم مورد داوری قرار دارد و جشنواره فیلم اولی ها در یک فضای تخصصی این امکان را به فیلم سازان جوان می دهد که توانایی های خودشان را بهتر به منصه ظهور در بیاورند .
فیلمبردار هم خانه با اشاره به موثر بودن برگزاری جشنواره تصریح کرد : موقعی که فیلم اول یک فیلم ساز برای جشنوار های منطقه ای و فیلم کوتاه تهران پذیرفته نمی شود، ممکن است این عدم پذیرش در فیلم ساز جوان دلسردی به وجود بیاورد، اما برگزاری جشنواره فیلم اولی ها قطعا از بروز چنین مشکلی جلو گیری می کند .
بایرام فضلی در انتها گفت: آزموده شدن فیلم سازان جوان در چنین جشنواره هایی باعث می شود که جوانان در کار فیلم سازی پیشرفت کنند.
نخستین جشن فارغ التحصیلی و جشنواره فیلم اولی ها توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری هاشم میرزاخانی از ۲۳ تا ۲۶ شهریور ماه در تهران اردوگاه شهید باهنر برگزار خواهد شد

کد خبر: ۴۵۱۸۴

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.