جشنواره فیلم کوتاه تهران بهترین‌ها را به نمایش می‌گذارد

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بعنوان پاتوق فرهنگی بهترین فیلم‌ها را به نمایش می‌گذارد.

جواد مزدآبادی کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص جشنواره فیلم کوتاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران بیان کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران در سطح بین‌المللی شناخته شده و سابقه درخشانی دارد و زمینه ساز شناخت استعدادهای جوانان و راه‌یابی آن ها به سینمای حرفه ای است.
وی ادامه داد: این جشنواره به عنوان یک پاتوق فرهنگی بهترین فیلم‌ها را به نمایش می‌گذارد و فیلم‌های شاخص بعنوان الگو برای جوانان محسوب می‌شود.

مزدآبادی افزود: فیلم‌هایی که در سال های گذشته به نمایش گذاشته شده با کیفیت و حرفه‌ای است و هر چند که در زمان‌های گذشته امکانات برای تولید و ساخت فیلم کم بوده ولی در حال حاضر مجموعه‌ای از فیلم‌هایی که به نمایش گذاشته شده وجود دارد که جوانان فیلم ساز می‌توانند از نظر سبک، نوع ساخت را با دیگر آثار مقایسه کنند.

این کارگردان اظهار داشت: بسیاری از فیلم‌سازان و بازیگران کشور از انجمن سینمای جوان کار خود را شروع و در حال حاضر در سطح حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

مزدآبادی در خصوص استقبال فیلمسازان از جشنواره فیلم کوتاه تصریح کرد: استقبال فیلمسازان از این جشنواره فوق‌العاده است و تعداد آثار ارسال شده به جشنواره فیلم کوتاه خیلی زیاد است.

وی بیان داشت: کارهای ارائه شده در جشنواره خیلی خوب و فیلم‌ها نسبت به سال‌های قبل بهتر است و بخصوص بعضی از فیلمسازان شهرستانی آثارشان به لحاظ کیفیت رشد بالایی داشته و حتی نسبت به فیلمسازان تهرانی آثار فاخری را به نمایش گذاشته‌اند.

مرز آبادی خاطرنشان کرد: سینمای جوان بعنوان متولی آموزش و پرورش سینمای ایران بوده و اکثر فیلمسازان سینما از کلاس انجمن فعالیت سینمایی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.