جشنواره فیلم کودک عامل احیای سینمای کودک است

سینماپرس-گروه سینما/ عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان را عامل احیای این گونه سینمایی دانست و افزود: این رویداد هنری می تواند به شکل گیری تنوع در حوزه تولید فیلم کودک کمک کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، این بازیگر در ادامه با اشاره به حضورش در آثار کودک و تعلق خاطر نسبت به این گونه سینمایی، افزود: در بیست و دومین دوره این رویداد برای بازی در فیلم ابی سی دی به کارگردانی محمد درمنش به عنوان بازیگر برگزیده انتخاب شدم که برای من افتخار بزرگی است.

وی خاطر نشان کرد: بازیگری در سینمای کودک و نوجوان با چارچوب و تعریفی که نویسنده و کارگردان از شخصیت ها دارند مرتبط است. سینمای کودک حول محور مسائل کودک و نیازها و دغدغه های او شکل می گیرد و باید واجد جذابیت های لازم برای این مخاطبان باشد.

بازیگرسریال «وضعیت سفید» با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیاز به تبلیغات گسترده‌‌تری دارد، ادامه داد: این جشنواره نیاز به راهکارهای تبلیغی و اطلاع رسانی بیشتری دارد؛ یک نمونه این تبلیغات، می تواند حضور هنرمندان شاخص در این رویداد باشد که باعث رونق جشنواره‌ هم خواهد شد.

غزالی همچنین با اشاره به اهمیت مضمون در آثار کودک و نوجوان، اظهار داشت: در کار هنری و البته سینمای کودک داستان شامل موضوع و مضمون حرف اول را می‌زند. سینمای کودک و نوجوان نیز به داستان متکی است و باید با نگارش داستان های مناسب زمینه ارتباط مخاطبان را با این حوزه فراهم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما هنرمندان این است که در برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشنواره فیلم کودک تلاش کنیم تا به نتایج مثبتی در حوزه تولید و حتی نمایش سینمای کودک برسیم.

انتهای پیام/ح.گ/

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۹۴۸


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.