جشنواره فیلم فجر اهانت به پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

757471

سازمان جشنواره به همراه صاحبان آثار ،هیات های انتخاب و داوری،هنرمندان نویسندگان سینماگران و فیلمسازان شرکت کننده در جشنواره سی و سوم فیلم فجر اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز به نقل از مهر، سازمان جشنواره به همراه صاحبان آثار ،هیات های انتخاب و داوری، هنرمندان، نویسندگان، سینماگران و فیلمسازان شرکت کننده در جشنواره سی و سوم فیلم فجر اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در پی اهانت به ساحت پیامبر بزرگ اسلام (ص) بیانیه ای را منتشر کرد.

در بیانیه ای که صبح امروز از سوی سازمان جشنواره فیلم فجر صادر شد با اشاره به آغاز این دوره از جشنواره به نام نامی پیامبر مهر و رحمت چنین آمده است:

یا رسول الله (ص(

مرزها زبان فاصله اند. و تو ای حبیب خدا، از همه فاصله ها عبور کردی تا به همگان بیاموزی آنسوی همه مرزهای نژادی و اعتقادی و جغرافیایی، بهشتی هست که در آن بشر تا آستان حق قد می کشد.

باور داریم که پلشتی هیچ توهینی، غبار بر ساحت مقدست نمی نشاند، احدی از پیروانت را نمی راند وچیزی نصیب خاطیان نمی کند، جز گمگشتگی بیشتر از وادی اخلاق و انسانیت و مهر

پس به ما بیاموز که چون تو برای این گم گشتگان فانوس دانایی روشن کنیم، بر جهلشان افسوس خوریم و بر کید و کین خونریزشان فائق آییم.

باشد که زبان سینمای ایران در این بحران زبانی تزدیک به کلام مهربان تو و منادی همان اخلاقی باشد که برای اکمال آن مبعوث شدی

صلوات خدا و درود همه بندگان آزاده نثار تو باد.

اخبار ایران – مجله سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز، مجله سینما
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.