جشنواره فیلم فجر سینمای ایران را به دنیا معرفی می کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سحر دولتشاهی در گفت و گو با هنرآنلاین:

سحر دولتشاهی گفت: جشنواره فیلم فجر با توجه به بین المللی بودنش از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است زیرا سینمای ایران را به دنیا معرفی می کند.

سحر دولتشاهی دربارهٔ روند برگزاری جشنواره فیلم فجر به خبرنگار سینمایی هنرآنلاین گفت: امسال جشنواره فیلم فجر با سال های دیگر تفاوت داشت و تفاوت عمده آن حضور بزرگان سینمای ایران بود که چند سالی بود در این جشنواره غایب بودند.

او در ادامه افزود: جشنواره فیلم فجر با توجه به بین المللی بودنش از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است زیرا سینمای ایران را به دنیا معرفی می کند.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: رقابتی که در این جشنواره وجود دارد ناخودآگاه سبب می گردد تا کیفیت فیلم ها بالا رود. زیرا فیلمسازان می دانند قرار است کارشان مورد نقد قرار گیرد به همین سبب در ساختن یک فیلم خوب می کوشند.

او ادامه داد: جشنواره امسال از روند خوبی نسبت به سال های قبل برخوردار است که امیدوارم این روند در سال های بعد هم ادامه داشته باشد.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: امسال با فیلم سینمایی”متروپل” به کارگردانی مسعود کیمیایی در جشنواره حضور دارم که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد زیرا همانطور که می دانید جنس سینمای مسعود کیمیایی متفاوت و خاص است که تنها مختص به خود اوست.

دولتشاهی در ادامه افزود: چند سالی است که کارگردانان جوان هم در این اتفاق بین المللی حضور دارند که انصافا هم فیلم های خوبی ساختند. نباید از یاد ببریم که این جوانان نیاز به حمایت دارند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضا:

    چقد دولتشاهی زشته .. میخوای ابتذال خودتون رو به دنیا معرفی کنین ؟؟؟ خدا لعنتتون کنه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.