جشنواره محل اثبات توانایی‌های جوانان فیلم‌ساز است

آسایش:

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: این نوع جشنواره محل اثبات توانایی‌هایی جوانان فیلم سازانی است و این مجال را پیدا می‌کنند که با بهترین فیلم‌سازان خارجی رقابت کنند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، ویشکا آسایش بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما و تلویزیون و تئاتر درباره جایگاه این جشنواره گفت: در وهله اول بدون اشاره به نام جشنواره‌ای برگزاری هر نوع مسابقه و جشنواره‌ای در بخش‌های مختلف می‌تواند باعث ایجاد رقابت و انگیزه بین جوان‌های فیلم ساز بشود. این نوع جشنواره محل اثبات توانایی‌هایی جوانان فیلم سازانی است که سطح کاری قابل قبولی دارند و این مجال را پیدا می‌کنند که با بهترین فیلم‌سازان خارجی رقابت کنند.

بازیگر نیکان و بچه غول با اشاره به عنصر آموزش در رشد سطح فیلم‌سازی فیلم‌سازان جوان عنوان کرد: مسوولین جشنواره در برگزاری نشست‌های تخصصی وظیفه خطیری دارند و باید از اساتید و فیلم‌سازان با سابقه‌ای استفاده کنند که حرفی برای گفتن و ارایه به فیلم‌سازان جوان داشته باشند. محتوا و مضامین این نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی نیز باید هم خوان و هم راستا با محیط و شرایط بین‌المللی بودن جشنواره باشد و امیدوارم جشنواره نسبت به برگزاری دوره‌های گذشته‌اش با موفقعیت بهتری برگزار شود و شاهد ظهور فیلم‌سازان با استعدادی باشیم.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران با برپایی ۵ کارگاه تخصصی فیلم مستند با حضور مهرداد اسکویی، ایده تا فیلمنامه با حضور رسول صدر عاملی، تدیون با حضور حسین زندباف، تصویربرداری با حضور مهدی جعفری، جلوه‌های ویژه بصری با حضور بهرام جوانرودی و به دبیری هاشم میرزاخانی از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در تهران مجموعه پردیس سینمایی ملت برگزارشد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.