جشنواره مد ولباس فجر فرصت آشنایی مخاطبان با نشریات تخصصی است

۱۴ام بهمن ،

سردبیر یک نشریه تخصصی حوزه مد و لباس

حسین قربانی، روزنامه نگار و فعال حوزه مدولباس، برگزاری جشنواره مدولباس را فرصتی برای تعامل و آشنایی بیشتر مخاطبان با نشریات تخصصی این حوزه بر شمرد.

به گزارش هنرآنلاین، قربانی در اینباره گفت: متاسفانه تعداد نشریات تخصصی حوزه مد و لباس در سطح مطلوبی قرار ندارند و تنها چند نشریه توانسته اند به شکل مستمر در این حوزه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: طرح های داخلی با وجود تلاش بسیار طراحان همچنان نیازمند تقویت و افزایش سطح کیفی می باشند تا بتوانند با نمونه های مشابه خارجی وارد رقابت شوند.

سردبیر ماهنامه “اشراق” افزود: انتشار یافتن طرح های بسیار در یک نشریه به سبب هزینه بالای انتشار یافتن امکان نیست و لازم است تا با تعامل و هماهنگی میان تولیدکنندگان و نشریات، این امکان بیش از قبل فراهم شود.

قربانی تصریح کرد: جشنواره ای چون جشنواره مد ولباس فجر فرصت طلایی دیدار مخاطبان با طرح ها و الگوهای اسلامی و ایرانی است و همچنین می توان با معرفی نشریات تخصصی زمینه افزایش استقبال از این گونه نشریات را در جامعه افزایش داد.

وی با تقدیر از مسوولان دومین جشنواره مد ولباس امکان فروش مجلات را در این جشن بزرگ ملی از اتفاقات امیدوار کننده در جهت حمایت از مطبوعات تخصصی این حوزه برشمرد.

دومین جشنواره مد ولباس فجر دهم تا بیستم اسنفد ماه در تهران و ۵ استان دیگر برگزار می گردد و مهلت ثبت نام نیز تا پایان روز بیستم بهمن ماه است.

انتهای پیام/۳۱

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.