جشنواره مقاومت به پایان رسید: “روزهای زندگی” برنده اصلی بود

شنبه, ۰۸ مهر ساعت ۰۳:۲۹ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۱

+ ۱

فیلم سینمایی روزهای زندگی جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را در جشنواره دوازدهم فیلم مقاومت از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: «روزهای زندگی» جایزه بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کرد

به گزارش کافه سینما به نقل از فارس؛ در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، در بخش بهترین کارگردانی به فیلم‌های «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر و «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان دیپلم افتخار تعلق گرفت و پرویز شیخ‌طادی جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم روزهای زندگی از آن خود کرد.

بنابراین گزارش روزهای زندگی به عنوان بهترین فیلم این دوره از جشنواره فیلم مقاومت نیز انتخاب شد و به سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد.

مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت، لحظاتی پیش به پایان رسید.

بنابر این گزارش همایون اسعدیان در این مراسم حضور نداشت و منوچهر محمدی به جای وی هدیه بهترین کارگردانی فیلم بوسیدن روی ماه را به مادر دو شهید کرمانی اهدا کرد.

همچنین طبق تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم مقاومت جایزه ویژه این جشنواره به فیلم سینمایی قلاده‌های طلا ساخته ابوالقاسم طالبی تعلق گرفت. جایزه ویژه این جشنواره به فیلم قلاده‌های طلا رسید و ابوالقاسم طالبی روی سن آمد و هدیه خود را دریافت کرد.

بنابراین گزارش، محمدرضا شهیدی‌فر مجری مراسم در این باره توضیح داد فیلم قلاده‌های طلا ساخته ابوالقاسم طالبی در جشنواره فیلم فجر به دلیل اینکه محمد خزاعی تهیه‌کننده این فیلم، دبیر جشنواره فجر بود، نتوانست در بخش مسابقه شرکت کند. در این جشنواره نیز همین شرایط برای فیلم قلاده‌های طلا وجود داشت بنابراین شورای سیاست‌گذاری جشنواره تصمیم گرفت جایزه ویژه خود را به این فیلم اهدا کند.

 

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.