جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع)گامی در جهت شناسایی فعالیت جوانان در عرصه های گوناگون

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،‌برنامه های اختتامیه دومین جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) از سوی دبیران بخش های مختلف این جشنواره در جمع خبرنگاران اعلام شد.

‘پیمان فلسفی’،دبیر بخش کشاورز و روستایی جوان جشنواره ملی جوان ایرانی گفت: ظرفیت­های بخش روستایی جوان بالاست اما به خاطر اینکه کمتر دیده می­شود مظلوم واقع شده است.

وی افزود: راهکار بهتر دیدن جوانان بخش روستایی و کشاورزی این است که اقدامات فرهنگی مناسبی در این زمینه انجام دهیم که برگزاری جشنواره ملی جوان ایرانی و جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) از جمله تاثیرگذارترین این اقدامات است.

دبیر بخش کشاورزی و روستایی جوان جشنواره ملی جوان ایرانی با اشاره به وجود نیروی فراوان کار جوان در کشور ادامه داد: از این رو در این حوزه ظرفیت­های بزرگ اقتصادی و اجتماعی وجود دارد که باید به کار گرفته شود.

فلسفی بابیان اینکه جوانان روستایی سفره­های ۷۵ میلیون ایرانی را رنگین می­کنند،‌گفت: این جشنواره گامی بزرگ برای نشان دادن این موضوع است که جوان روستایی می­تواند الگو باشد و فعالیت­هایی که انجام می­دهد به مباحث کلان کشور کمک می­کند.

‘سعید فلاح فر’،دبیر بخش هنرهای تجسمی جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در ادامه گفت: متاسفانه مردم ما هیچ کدام از جوانان حوزه هنرهای تجسمی را نمی‌شناسند و امیدواریم با برگزاری این جشنواره در جوامع فرهنگی و عمومی این هنرمندان دیده شوند.

وی گفت: در این حوزه ۴۵۰اثر در بخش‌های طراحی، نقاشی، گرافیک، حجم و غیره رسیده است اما متاسفانه به آنچه ایده آل ما است نرسیده ایم.

‘علی شعبانی’، دبیر بخش جوان برتر خارج از کشور نیز در ادامه این مراسم گفت: این بخش ویژه جوانان خارج از کشور است که در ۸ بخش فرهنگ و هنر، اقتصاد، فناوری و اطلاعات، اجتماعی و غیره برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت:در این جشنواره از بیش از ۶۰ کشور جهان ثبت نام کرده اند که از مجموع شرکت کنندگان ۲۰۰مورد محور ارزیابی قرار گرفته است.

اجتمام**۹۱۳۴ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۶۳۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.