جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) زمینه ای برای درس گرفتن وعبرت آموزی انسانهاست

معاون اول رییس جمهور:

محمد رضا رحیمی گفت: برگزاری این مراسم پند و اندرز برای کسانی است که از نعمت های خدا غافل هستند و زمینه ای برای درس گرفتن و عبرت آموزی انسانهای سالم است.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم «اختتامیه جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) بخش جوان با توانایی های خاص» ضمن قدردانی از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این مراسم اظهار داشت: بشر موجودی ازلی و ابدی است و تنها موجود و مخلوق الهی است که همانند خود خداوند از ابتدا بوده و تا انتها نیز خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور افزود: معلولیت هایی که در برخی از انسانها وجود دارد تنها مربوط به برهه ای از زمان و تنها در مقطع محدود زندگی دنیوی است که در مقابل زندگانی جاویدان بشر اصلا به حساب نمی آید.

رحیمی ادامه داد: شاید شما عزیزان در مقطع زندگی دنیوی و در دوران ۷۰-۶۰ سال عمر دارای معلولیتی باشید اما این تنها دوره کوتاهی از زندگی بشر است و مابقی زندگی را به صورت جاودان در بهشت و فردوس جاویدان خواهید بود.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه بسیاری از افراد معلول و دارای توانایی های خاص نسبت به برخی افراد سالم رجحان و برتری دارند، تصریح کرد: برخی افراد از سلامت جسمانی برخوردارند اما در مسیرهای نادرست گام می گذارند و نعمت های خداوند را در راه حرام صرف می کنند.

رحیمی تصریح کرد: ارزش و جایگاه شما عزیزان به مراتب بالاتر از انسانهای سالمی است که با بداندیشی ها،‌تهمت افکنی و ناسزاگویی،‌فرصت های خدمت رسانی به مردم را سلب می کنند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه تمامی خدماتی که تاکنون برای معلولین عزیز و به طور کل به ملت ایران ارائه شده کافی نیست، افزود: وقتی انسان در چنین جشنواره ای حضور پیدا می کند تصمیم می گیرد تمام وقت و انرژی خود را صرف خدمت به شما کند اما وقتی که به فضای جامعه بر می گردیم عده ای در داخل و خارج وضعیتی به وجود می آورند که زمینه را برای خدمت رسانی نامساعد می کنند.

رحیمی تحریم ناعادلانه دشمنان علیه ملت ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: این تحریم ها داستانی مفصل است که بدون شکایت سعی کردیم شرایطی فراهم شود که آثار این تحریم ها به عرصه اجتماع و مردم بروز نکند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه اینجانب به نمایندگی از رییس جمهور و هیات دولت برای ادای احترام به پیشگاه شما در این جشنواره حضور یافته ام، گفت: امیدوارم با برپایی این جشنواره زمینه خدمت بیشتر به شما عزیزان فراهم شود.

با حضور معاون اول رییس جمهور در این مراسم از نفرات برگزیده در بخش های قرآنی، علمی و پژوهشی، هنری، ورزشی، خلاقیت، فعالیت های اجتماعی، استقلال فردی و بخش ویژه با اهداء لوح سپاس و جوایز قدردانی شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.