جشنواره موسیقی فجر باید به پیشکسوتان و هنرمندان جوان به یک اندازه توجه کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

لوریس چکناواریان در گفت و گو با هنرآنلاین/

لوریس چکناواریان معتقد است، جشنواره موسیقی فجر باید به پیشکسوتان و هنرمندان جوان به یک اندازه توجه کند زیرا پیشکسوتان گنجینه موسیقی می باشند و هنرمندان جوان آینده موسیقی را در دست دارند.

لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین دربارهٔ جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر نقش مهمی در معرفی موسیقی دارد در نتیجه باید به بهترین شکل برگزار شود .زیرا این جشنواره می‌تواند گروه‌های مختلف را در طول یک هفته در کنار هم جمع کند و شاهد کنسرت‌های مختلف در هر ژانری باشیم.

چکناواریان در ادامه بیان کرد: به نظر من هر فستیوالی در سرنوشت موسیقی هر کشور نقش مهمی دارد. زیرا مخاطبان را با موسیقی‌های داخل کشور و ملل دیگر آشنا می‌سازد در نتیجه باید بیشتر به این جشنواره‌ها بپردازیم. زیرا می‌توانیم گوش مخاطبان را با موسیقی‌های خوب دنیا آشنا کنیم.

این آهنگساز خاطرنشان کرد: متاسفانه جشنواره موسیقی فجر در ایران فقط یک بار در سال برگزار می‌شود در صورتی‌که در کشورهای دیگر چند ماه یک بار این جشنواره ها برگزار می‌شود، همچنین باید برای هر ژانری یک جشنواره مستقل برگزار کنیم تا نقاط ضعف و قوت آن‌ها را شناسایی و ارزیابی کنیم.

این رهبر ارکستر در ادامه تاکید کرد: جشنواره موسیقی فجر می‌تواند بر مخاطبان موسیقی تاثیرگذار باشد فقط باید تبلیغات خوبی در این زمینه صورت بگیرد و زمانی که مخاطبان به کنسرت می‌روند باید با کنسرت‌های درجه یک روبه رو شوند.

لوریس چکناواریان در پایان گفت: جشنواره موسیقی فجر باید به پیشکسوتان و هنرمندان جوان به یک اندازه توجه کند زیرا پیشکسوتان گنجینه موسیقی می باشند و هنرمندان جوان آینده موسیقی را در دست دارند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.