جشنواره نیکوکاری آغاز به کار کرد

۱۶م اسفند ،

جشنواره نیکوکاری با حضور قائم مقام سرپرست کمیته امداد و مسئولان وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در مدرسه راهنمایی دخترانه نور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، صبح امروز جشنواره نیکوکاری طی مراسمی با حضور قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی و وزارت آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه راهنمایی نور منطقه ۶ آغاز به کار کرد.

قائم مقام سرپرست کمیته امداد امام خمینی هاشمی با بیان اینکه امروز تعداد بسیاری از گروه های تاثیرگذار اجتماعی از مددجویان کمیته امداد می باشند افزود: امروز ۶۰۰ هزار دانش آموز و ۱۰۰ هزار دانشجو از کمیته امداد امام خمینی خدمات دریافت می کنند.

وی بیان داشت: ارزش کمک های مردمی و همراهی مردم بیشتر از هر منبعی برای کمیته امداد مهم است و اگر یاری مردم نبود رسیدن به این جایگاه میسر نبود.

وی با اشاره به تخریب ۱۷۰۰ واحد مسکونی در زلزله آذربایجان شرقی گفت: ۱۵۰۰ واحد به خانورهای بی سرپرست زلزله آذربایجان شرقی تحویل داده شده است.

هژیری معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هر کار خوبی از مدرسه آغاز می گردد تصریح کرد: ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قطره های ارسالی دانش آموزان به سوی نیازمندان در سال قبل جمع آوری شد.

وی در ادامه افزود: امروز روز سرود همگانی همزمان بین ۱۲٫۵ میلیون دانش آموز در سراسر کشور اجرا می گردد.

هژیری در خصوص طرح بزرگ امدادیاران گفت: در این طرح ۱۴ امدادیار تعریف شده است که مهمترین برنامه جامع معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش است.

گفتنی است، در پایان مراسم مسئولان کمیته امداد امام خمینی و وزارت آموزش و پرورش از نمایشگاه غذایی دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه نور منطقه ۶ تهران بازدید کردند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.