جشن آغازین آموزش قرآن کلاس اول ابتدایی در سال ۹۷

جشن قرآن پایه اول همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود که افزایش انس و علاقه دانش‌آموزان به قرآن یکی از اهداف مهم این مراسم است. مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به نقش و جایگاه قرآن در زندگی و امور روزمره هدف از برگزاری این جشن را آشنایی و انس دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره ای شیرین از آغاز آموزش رسمی قرآن دانست و افزود: به همین جهت لازم است اهداف اصلی این برنامه ها به زبان و ادبیات مناسب کودکان و گروه سنی آنان تبیین شود تا آنها به خوبی این مطلب را درک کنند.

ایشان ادامه داد: آموزش در دوره ابتدایی ریشه تمام آموزش ها در مدارس است و در صورت موفقیت این دوره سیر در راه موفقیت سهل تر و آسان تر خواهد بود.

وی با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم و مقام عالی وزارت نسبت به مسائل قرآنی اظهار امیدواری نمود بزودی شاهد کسب موفقیت های روز افزون دانش آموزان در خصوص علوم قرآنی باشیم.

 گفتنی است، با آغاز جشن قرآن کلاس اولی ها در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بیش از یک میلیون و ۴۳۶ هزار کلاس اولی مطالب و روخوانی قرآن کریم را فرا می گیرند. 

جشن قرآن کلاس اول مجتمع آموزشی شهید مهدوی تهران

سه شنبه ۳ مهر ۹۷  جشن قرآن پایه اول .نوگلان عزیزمان به همراه معلمان ومربیان خود در حیاط مدرسه در فضایی پر از معنویت گرد هم آمدند وبا اشعاری زیبا پیرامون کتاب آسمانی آغاز  آموختن کتاب درسی قرآن خود را جشن گرفتند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2018/10/83f5a5df22c2e18d015f773687b122e8.jpg

۱۶ مهر‌ماه در حاشیه مراسم آغازین آموزش قرآن کلاس اول ابتدایی دبستان شهید بریری همدان

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2018/10/a9314419fe9082290474da892cec5924.jpg

 

برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن پایه اول ابتدایی درمدرسه عذباشی شهرستان زابل
جشن قرآن آموزی پایه اول ابتدایی ۲۷ هزار کلاس اولی در فضای معنوی و دلنشین در ۸۶ مدرسه ابتدایی شهرستان زابل برگزار گردید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ،زهرا پورمولایی در این مراسم گفت : اگر تلاوت آیات  قرآن و آموزش مفاهیم دین اسلام از دوران ابتدایی به ویژه پایه اول آغاز شود تاثیر بسیار عمیقی در بعد معنوی دانش آموزان ایجاد می کند .

آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.