جشن برترین های لیگ برتر برگزار شد/ استقلال ، قلعه نویی و نویدکیا

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مراسم برترین های لیگ برتر در تالار وحدت برگزار شد و برترین های لیگ دوزادهم جوایز شان را گرفتند.

به گزارش ممتاز در این مراسم که در تالار وحدت تهران برگزار می شد ، جمع کثیری از اهالی فوتبال ایران حضور داشتند. از علی کفاشیان و اعضای فدراسیون فوتبال گرفته تا بسیاری از مربیان لیگ برتر و بازیکنان. چهره هایی چون مظلومی و پروین هم در کنار دایی ، مهدوی کیا و … از چهره های شاخص این مراسم بودند. 

مراسمی که در آن رضا یزدانی و فرزاد فرزین  اجرای موسیقی داشتند و جواد هاشمی مجری برنامه بود. در این مراسم جوایزی به بهترین های لیگ در رشته های مختلف اهداء شد.

بهترین مربی: قلعه نویی

در این بخش از میان ۳ کاندیدا یعنی امیر قلعه نویی ، زلاتکو کرانچار و حسین فرکی ؛ امیر قلعه نویی به سبب قهرمانی استقلال در لیگ برتر و صعود این تیم به جمع ۸ تیم برتر آسیا ، به عنوان مربی سال فوتبال ایران برگزیده شد. قلعه نویی البته در این مراسم حضور نداشت و همراه با استقلال آماده می شد تا به مصاف دینامو کیف اوکراین برود.

بهترین مربی اخلاق: حسین فرکی

در این بخش حسین فرکی به همراه منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن کاندیدا بودند و فرکی که شانس بالایی برای انتخاب به عنوان مربی سال کشور هم داشت در نهایت مربی اخلاق لیگ شد.

بهترین بازیکن: محرم نویدکیا

محرم نویدکیا ، مهدی رحمتی و سید صالحی سه نامزد دریافت جایزه توپ طلای بهترین بازیکن لیگ دوازدهم بودند که در نهایت این جایزه به نویدکیا کاپیتان تیم قهرمان جام حذفی رسید . اگرچه استقلالی ها اعتقاد داشتند این بازیکن بهترین عملکرد را در لیگ داشته اما هیات انتخاب در نهایت و درحالی که دو جایزه اصلی جشن یعنی بهترین مربی و بهترین تیم به استقلالی ها رسیده بود ، جایزه توپ طلا را به رحمتی اهداء کرد.

بهترین بازیکن اخلاق: مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا کاپیتان فصل قبل پرسپولیس بدون هیچ چون و چرایی لایق دریافت جایزه بهترین بازیکن اخلاق از این مراسم بود که جایزه اش را هم گرفت.

بهترین تیم: استقلال 

درحالی که تراکتورسازی و سپاهان هم در این بخش نامزد بودند اما استقلال به سبب قهرمانی در لیگ و نتایج خوب آسیایی جایزه بهترین تیم را برد تا علی فتح الله زاده روی سن برود و این جایزه را از تاج و همکارانش دریافت کند.

بهترین گلزن:جلال رافخایی 

جلال رافخایی آقای گل لیگ برتر از مدت ها قبل می دانست که کفش طلای این مراسم که طلاکاری شده به او می رسد و سه شنبه شب هم جایزه اش را در درستانش گرفت.

داور برتر: سعید مظفری زاده 

سعید مظفری زاده داور یزدی بهترین داور ایران شد.

تیم اخلاق: فجر شهید سپاسی شیراز

تیم فجر شهید سپاسی تیم اخلاق امسال لیگ شد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.