جشن بزرگ میلاد منجی عالم

جام جم آنلاین: فرهنگسرای بهمن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، جشن بزرگ میلاد منجی عالم را روز سه شنبه ١٣ تیر ماه می کند.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، جشن بزرگ میلاد منجی عالم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) روز سه شنبه ١٣ تیرماه ساعت ١٨ در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

این مراسم با مشارکت گروه فرهنگی مذهبی خدام المهدی (عج) در دو بخش مراسم جشن و نمایشگاه برگزار می شود که بخش مراسم جشن شامل پخش کلیپ قرآن و زیارت آل یاسین، دکلمه خوانی، پخش کلیپ تاریخچه ساخت مسجد جمکران، اجرای مسابقه، سخنرانی مذهبی با موضوع مقایسه دنیای کنونی و دنیای طلایی ظهور حضرت مهدی (عج) و اثرات شگفت انگیز دعا برای فرج امام زمان (عج) و همخوانی دسته جمعی مدعوین با پخش دعای فرج می باشد.

غرفه محصولات فرهنگی با موضوع مهدویت، غرفه عکاسی با ماکت مسجد جمکران، غرفه یاد بود، غرفه کودک از بخش نمایشگاه این برنامه می باشد.

غرفه کودک با هدف آشنایی کودکان با وجود مقدس حضرت امام زمان (عج)، به اجرای نمایش، قصه گویی و رنگ آمیزی و نقاشی ویژه کودکان می پردازد.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مراسم به سالن نغمه فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵٣٠۴١٣٨ تماس حاصل نمایند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.