جشن بزرگ کرامت برگزار می شود

چهارشنبه ۱۱ مرداد – ۰۳:۴۰:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن بزرگ کرامت همزمان با جشنواره سفره آسمانی در مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران برگزار می شود.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران، جشن بزرگ کرامت در شامگاه جمعه ۱۳/۵/۹۱ مصادف با چهاردهم رمضان و همزمان با جشنواره سفره آسمانی برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، جشن بزرگ کرامت با حضور عموم مردم و روزه داران و مشارکت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود و در این جشن برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با رویکرد ارزشی و شادی بخش تدارک دیده شده است.
عموم شهروندان می توانند جهت حضور در این جشن از ساعت ۲۰:۳۰ لغایت ۲۳ در مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران حضور یافته و همزمان از جشنواره سفره آسمانی و همچنین جشن بزرگ کرامت که در بخش جانبی جشنواره برنامه ریزی گردیده است استفاده نمایند.
لازم به ذکر است جشنواره سفره آسمانی از ۲ تا ۱۷ ماه مبارک رمضان هر شب در مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران برگزار می شود و خوشبختانه با استقبال خوب عموم مردم مواجه شده و تاکنون تعداد بیشماری از شهروندان از این جشنواره بازدید به عمل آورده اند.
شایان ذکر است مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر همه روزه در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۱ تا ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۱۱۵۴۰۵۰۹۵۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.