جشن جنگ موشکی بین دو کلیسا! +عکس

Chios-rocket-war3

جشن جنگ موشکی بین دو کلیسا! +عکس

چهارشنبه های آخر سال در کشور ما یکی از رسم هایی است که چندین سال بود باعث می شد همه خیابان ها تبدیل به میدان جنگ شوند اما چندسالی است که این موارد بسیار کاهش یافته است اما در کشورهای دیگر نمونه های بسیار خطرناک تر آن دیده می شود.

یکی از سنت های عجیب یونانی ها در جشن روز عید پاک(ایستر) برگزار می شود و مخصوص دو کلیسای قدیمی در این کشور است  که جنگی خونین را برگزار می کنند. این کلیساها برای مسیحیان ارتودوکس است که در جزیره کوچکی در یونان قرار گرفته اند.

در این مراسم دو کلیسا که مقابل هم قرار دارند افرادی را در خدمت می گیرند. هر کلیسا ۱۵۰ نیرو دارد و هر کدام از نیروها چندین راکت و فشفشه در دست دارند. با شروع شدن مراسم راکت ها باید به سمت کلیسای دیگر پرتاب شده و به زنگ بالای آن برخورد کند.

مسلم است که بسیاری از این راکت ها به هدف نخورده و به نیروهای مقابل برخورد کنند. در این مراسم که به طور جدی و هر سال برگزار می شود ۲۵ هزار راکت شلیک می شود. معمولا از چند ماه قبل از شب مراسم هر دو کلیسا تدارکات خاصی را میبینند و پناهگاهایی را نیز ایجاد می کنند.

تصاویری از این جنگ خیابانی که تنها برای تفریح انجام می شود اما سالانه زخمی و حتی کشته هایی را نیز به همراه دارد در ادامه مشاهده می فرمایید.

جشن جنگ موشکی بین دو کلیسا! +عکس Chios-rocket-war3

The post جشن جنگ موشکی بین دو کلیسا! +عکس appeared first on .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.