جشن رونمایی از پیراهن تیم سپاهان

    پیش از شروع این آیین، زمین چمن مصنوعی این مجموعه فرهنگی ورزشی با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه افتتاح شد.

در آیین بهره برداری از چمن مصنوعی مجموعه یاد شده که محل تمرین تیم فوتبال سپاهان است، مدیر عامل این باشگاه اظهار داشت: زمین چمن طبیعی این مجموعه ورزشی برای استفاده تیم فوتبال سپاهان تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

علیرضا رحیمی با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان دارای مجموعه های ورزشی دیگری نیز هست، افزود: هدف باشگاه سپاهان توسعه تاسیسات و امکانات برای استفاده تیم های تحت پوشش این باشگاه است.

* نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان به همراه تعدادی از پیشکسوتان تیم فوتبال سپاهان از دعوت شدگان به این مراسم بودند.

* آیین رونمایی از پیراهن بازیکنان تیم فوتبال سپاهان با برنامه های هنری همراه بود و تعدادی از هنرمندان اصفهانی در این مراسم، برنامه هایی را همراه با نور افشانی اجرا کردند.

* در این آیین از ”رسول ظفریان” مربی تیم فوتبال جوانان سپاهان که از سوی کانون مربیان ایران به عنوان بهترین مربی این رده سنی در سطح کشور شناخته شده است، قدردانی شد.

* ”محرم نویدکیا” در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد که تیم سپاهان با تلاش بازیکنان خود با قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور بتواند برای پنجمین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

* ” علیرضا مرزبان ” مربی تیم سپاهان گفت: از خدا می خواهم یک ماه از عمرم بکاهد اما سپاهان در فصل جدید قهرمان شود و بالاتر از ”استقلال” و ” پرسپولیس ” قرار گیرد.

* شماره بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور به شرح زیر اعلام شد:

محمدباقر صادقی (۱) ، حسن اشجاری (۲)، فرشید طالبی (۳)، محمدعلی احمدی (۵)، هادی تامینی (۶)، میلاد زنیدپور( ۷)، محمد غلامی ( ۸)، مهدی جعفرپور (۹)، حسین پاپی (۱۰)، محسن ایران نژاد(۱۱)، جواهیر سوکای ( ۱۴)، امید ابراهیمی (۱۵) ، محمدرضا خلعتبری (۱۶)، احمد جمشیدیان (۲۰)، رادومیر جلاویچ ( ۲۱)، رضا محمدی ( ۲۲)، عادل کلاه کج( ۴۰)، حسن جعفری( ۱۷)، محمد ناصری ( ۳۰)، حمیدرضا کاظمی (۳۲)، امیر جهان آریا(۳۳) ، اکبر ایمانی (۲۴) ، محمد حسین مرادوند(۱۸)، علی کریمی (۱۲)، علی چوپانی (۲۶)، مهدی شریفی(۲۵) ، مهدی امینی (۲۷ ) و محرم نویدکیا ( ۴).

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.