جشن عروسی تبدیل به عزا شد/ شلیک ۱۶ تیر

۳۰م دیماه ،

در یک عروسی در محدوده بومهن اقوام با یکدیگر به نزاع دسته جمعی پرداخته و عروسی را تبدیل به عزا کردند.

ممتازنیوز: رئیس کلانتری ۲۰۶ بومن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران مقارن ساعت ۰۱:۳۰ بامداد روز جاری طی تماسی مردمی مبنی بر درگیری دسته جمعی در یکی از محلات منطقه بومهن ماموران بلافاصله خود را جهت بررسی موضوع به محل اعزامی رساندند.

سرگرد حسین شعبانی در ادامه اظهار داشت: پس از حضور ماموران گشتی در محل متوجه یک درگیری دسته جمعی در مراسم عروسی شدند که به سبب شدت درگیری و ازدحام جمعیت نیاز به نیروی کمکی داشتند که بلافاصله در این رابطه اکیپ عملیاتی کلانتری با ده نفر نیروی کمکی به موقعیت درگیری اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور نیروی کمکی در محل به سبب ازدحام جمعیت و بی توجهی نزاع کنندگان به اخطارهای پی در پی پلیس ماموران با رعایت کلیه قوانین بکارگیری سلاح مجبور به شلیک ۱۶ تیر جنگی و ۴ تیر مشقی به صورت هوایی نمودند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پس از شلیک تیرها ماموران موفق به مهار درگیری شدند که در این رابطه تعداد ۵ نفر از سرکردگان اشخاص درگیر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف گشت.

در نهایت پس از انتقال متهمان به کلانتری برای حفظ امنیت و آرامش محله ماموران به مدت چند ساعت در محل اعزامی استمرار ورزیدند که این امر سبب رضایت خاطر شهروندان محترم اهالی آن محل گردید.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.