جشن قهرمانی رئال ۱۰۰ امتیازی در برنابئو

سقوط ویارئال و اروپایی شدن مالاگا در پایان لالیگا

هفته پایانی رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا با پیروزی تیم های رئال مکادرید و اوساسونا و صعود مالاگا به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا خاتمه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم رئال مادرید که قهرمانی اش را دو هفته قبل مسجل کرده بود، دیشب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه ۴-۱ مایورکا را در هم کوبید و با ۱۰۰ امتیاز یک رکورد تاریخی از خود بر جا گذاشت.

در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۹، کریم بنزما در دقیقه ۲۳ و مسوت اوزیل در دقایق ۴۹ و ۵۸ گلهای کهکشانی ها را به ثمر رساندند تا تیم آقای خاص با زدن ۱۲۱ گل در این فصل، لالیگا را به پایان برساند.

رئال مادرید در این فصل بسیاری از رکوردهای تاریخ لیگ اسپانیا را شکست تا نامش جاودانه شود.

در دیگر بازی نیز اوساسونا در حالی که جواد نکونام را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت، ۴-۲ تیم سقوط کرده سانتاندر را مغلوب کرد و فصل جاری را با ۵۴ امتیاز و ایستادن در رده هفتم تمام کرد.

در دیگر بازی مهم نیز مالاگا با تنها گل دقیقه ۴۹ روندون از سد گیخون گذشت و با ۵۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت تا بتواند در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند.

در سایر بازی ها اتلتیکومادرید ۱-۰ ویارئال را شکست داد، زاراگوزا ۲-۰ ختافه را از پیش رو برداشت، اسپانیول و سویا ۱-۱ مساوی شدند، رایو والکانو ۱-۰ گرانادا را بدرقه کرد و لوانته با سه گل بیلبائو را مغلوب کرد.

در پایان این فصل رئال مادرید با ۱۰۰ امتیاز برای سی و دومین بار قهرمان شد، بارسا با ۹۳ امتیاز به نایب قهرمانی رسید و والنسیا و مالاگا با ۵۸ و ۵۶ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند. تیم های ویارئال، گیخون و سانتاندر نیز به دسته پایین تر سقوط کردند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.