جشن قهرمانی شیاطین با یک‌گل استثنایی عقب افتاد + فیلم

۱۹فروردین۱۳،

گل استثنایی سرخیو آگوئرو سه امتیاز حساس را به حساب مردان مانچو واریز کرد و کاری کرد که انتظار منچستریونایتد برای قهرمانی بیشتر شود.

به گزارش ممتازنیوز، در آخرین دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر موفق شد در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه اولدترافورد همشهری خود منچستریونایتد را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را در اینجا ببینید.

بازی با سرعت بسیار بالایی آغاز شد و هر دو تیم در ابتدا به حملات خطرناکی پرداختند. اما بازی به‌تدریج آرام‌تر شد. بهترین موقعیت نیمه اول را منچستریونایتد داشت که ضربه خوب رافائل با برخورد به قسمت خارجی تیر دروازه سیتی راهی به دروازه نیافت، هرچند که جو هارت اگر ضربه داخل چارچوب بود احتمالا آن را مهار می‌کرد.

سیتی در دقیقه ۵۲ به گل اول مسابقه رسید؛ جیمز میلنر روی اشتباه رایان گیگز که در این مسابقه برای سی و هفتمین بار در دربی منچستر بازی می کرد در دقیقه ۵۱ با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه داوید دخه آ را باز کرد و سیتی را یک بر صفر پیش انداخت.

برتری شاگردان روبرتو مانچینی تنها ۸ دقیقه پا برجا بود؛ روبین ون‌پرسی که مدتی است گل‌هایش کم شده سانتری عالی انجام داد و فیل جونز با ضربه سر تلاش کرد توپ را پاس بدهد که توپ به برخورد به سر ونسان کمپانی وارد دروازه سیتی شد.

اما این پایان کار نبود و سرخیو آگوئرو در دقیقه ۶۹، تنها ۸ دقیقه بعد از ورودش به زمین موفق شد روی یک حرکت انفرادی دفاع یونایتد را به هم بریزد و با ضربه ای تماشایی توپ را به سقف دروازه تیم میزبان بچسباند.

فیلم گل زیبای آگوئرو

یونایتد تلاش کرد گل تساوی را بزند اما بازی در ادامه با خطاها و تعویض‌ها بارها متوقف شد و در یک صحنه هم بازیکنان با هم درگیر شدند.

در نهایت سیتی با نتیجه ۲ بر یک یونایتد را در خانه اش شکست داد و اختلاف را با این تیم در ۷ هفته به پایان رقابت ها به ۱۲ امتیاز کاهش داد. با این حال روبرتو مانچینی سرمربی سیتی قبول کرده یونایتد در این فصل لیگ برتر را فتح خواهد و این پیروزی تنها تسکینی بر درد ناکامی آنها از دفاع از عنوان قهرمانی شان خواهد بود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.