جشن مردمی شب قبل هیچ خسارتی در پی نداشت/ برگزاری کنفرانس خبری حزب اعتدال و توسعه طی روزهای آتی

۲۶خردادماه،

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گفت: حرکت فراگیر مردم در سراسر کشور بدون هیچ فراخوانی و با مسئولیت خود مردم برگزار شد و به حمد خدا هیچ خسارت و ضایعه‌ای از آن گزارش نشده است.

“غلامعلی عرب‌خدایی” رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم و انتخاب “حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی” بعنوان رئیس‌جمهور گفت: بخاطر این حضور گسترده در درگاه خداوند سجده شکر بجا آورده و تشکر می‌نماییم و خود را در این دریایی بیکران قطره‌ای می‌بینیم که انشاء‌الله بتوانیم در مقابل مردم وظایفمان را انجام دهیم.

وی دربارهٔ شور و شادی مردم پس ازاعلام نتایج گفت:  جشن و شادی مردم در شب قبل حرکتی خودجوش بوده و ما این حرکت را تبریک و تهنیت می‌گوییم.

عرب خدایی افزود: حرکت فراگیر مردم در سراسر کشور بدون هیچ فراخوانی و با مسئولیت خود مردم برگزار شد و به حمد خدا هیچ خسارت و ضایعه‌ای از آن گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام نقاط کشور نهایت همکاری را داشت و امکاناتی فراهم کرده بود تا جشن مردم گسترده‌تر و امن‌تر برگزار شود که مردم نیز در شعارهایی از زحمات پلیس و همکاری آنان تشکر کردند.

عرب خدایی اظهار داشت: حضور گسترده مردم و نتایج بین‌المللی آن نشان داد که انقلاب و کشور ما پیروز است و تقدیر رهبر نقلاب از ملت و شادی ایشان و همینطور شادی ملت خود فی‌النفسه جشن است.

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گفت: این حزب طی روزهای آینده با برگزاری یک جشن ساده از دست اندرکاران این حزب در سراسر کشور قدردانی خواهد کرد و همچنین این حزب به منظور تدوین مواضع خود کنفرانس خبری خواهد داشت.
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.