جشن و سرور در شب آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)

۳۰م دیماه ،


به گزارش واحد مرکزی خبرامشب حرم امن رضوی مملو از زائران و مجاورانیست که آمده اند ، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه امام حسن عسکری (ع) اغاز امامت فرزند بزرگوارش مهدی موعود (عج) را به پیشگاه ملائک پاسبان رضوی تهنیت گویند.

امشب حرم حضرت ثامن الحجج (ع)مامن عاشقانیست که در این شب عزیز استجابت دعاهایشان را طلب می کنند.

به همین مناسبت برنامه های ویژه ای نیز در صحن ها و رواقهای مختلف حرم مطهر رضوی برپاست.

سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) نیزدر صحن های حرم مطهر  به مداحی و ذکر مناقب امام زمان(عج) میپردازند.

همچنین قم در شب آغاز امامت حضرت والیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف سراسر جشن و سرور است.

به همین مناسبت مجالس جشن وسخنرانی با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، شور و نشاط معنوی این روزخجسته را دو چندان کرده است.

بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در شب  آغاز امامت  حضرت والیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف حال و هوای شاد و معنوی خاصی دارد و زائران و مجاوران بارگاه نورانی کریمه اهل بیت سلام الله علیها با تشرف به مرقد آن حضرت ، عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان می دهند.شاهچراغ ، سومین حرم اهل بیت در ایران ، در شب سالگرد خجسته آغاز امامت حضرت مهدی (عج) مملو از سرور و شادمانی است .

امشب حرم مطهر احمدی  میزبان منتظرانی است  که برای ظهوردوازدهمین خورشید تابناک آسمان امامت ، مهدی موعود (عج)  دعا میکنند .

دلدادگانی که  از  فارس و جای جای کشور بـا حضور در حـرم مطهـر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام ارادت و عشق خود به امام غایب و خاندان عصمت و طهارت به نمایش گذاشته اند .

برنامه در حریم نور با سخنرانی کارشناسان مذهبی دربارهٔ فضائل و منـاقب پیشوای دوازدهم شیعیان و تبیین ویژگی واقعی منتظران ، مـداحی و منقبت خـوانی بـا حضور مداحان اهلبیت(علیهم السلام) از جمله ویژه برنامه های  امشب در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) است .


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.