جعفری: ایرادهای ۱۷‌گانه برطرف می‌شود

۲۳ام بهمن ،

محمدحسین جعفری اظهار داشت: گاهی اوقات خبرهای حاشیه ای از تیم ما بیرون می آید که هیچ کدام صحت ندارد. این خبرهای که در برخی رسانه ها نوشته می شود منبع موثقی ندارد. به طور مثال نوشته بودند اولیویرا با پرسپولیس مذاکره کرده یا لوپز قهر کرده است.

به گزارش فارس ، وی افزود: لوپز برای بازی روز قبل سه اخطاره بود و با اجازه مربیان دو روز در تمرین شرکت نکرد. ضمن اینکه پول او را هم داده ایم. هر چند پرداخت آن دیر شد اما به هر حال این پول را دادیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه اولیویرا بعد از بازی با ملوان با محمد ابراهیمی به دلیل پاس ندادن به سید صالحی برخورد تندی کرده، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. اتفاقا بعد از بازی دست به گردن او انداخت و این بازیکن را بوسید. اولیویرا فقط در جریان بازی برای نشان دادن ناراحتی خود روی پیست تارتان خوابید.

وی در پاسخ به این سؤال که با این حرکت سرمربی تیم (در پیست خوابیدن) مشکلی ندارد، گفت: نه، من ایرادی به کار او نمی گیرم چون با خوابیدن او تیم انرژی گرفت. گاهی مربیان با چنین برخوردهایی تیم را متحول می کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ارتباط با برنامه های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: آن ایرادهای ۱۷ گانه ای که از ما گرفته شده بود در حال رفع شدن است.

جعفری در پاسخ به این پرسش که مشکل آنتن دهی موبایل در ورزشگاه یادگار امام رفع شده یا خیر اظهار داشت: این مسئله را مخابرات باید حل کند که قرار شده دکلی را در ورزشگاه نصب کنند تا این مشکل هم حل شود اما خود باشگاه هم اقدام به تشکیل شبکه های اینترنتی کرده تا در صورت قطع شدن موبایل، از طریق این شبکه ها خبرنگاران بتوانند بدون مشکل به کار اطلاع‌رسانی‌شان بپردازند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.