جعفری دلایل برکناری اولیویه‌را را بیان کرد

۱۱اردیبهشت،

محمدحسین جعفری در خصوص برکناری تونی اولیویه‌را ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به نتایج ضعیفی که اولیویه‌را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین چند بازی اخیر تراکتورسازی در لیگ برتر کسب کرده بود، ما این خطر را احساس کردیم که ممکن است در دو بازی آینده که پیش رو داریم، حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد را از دست بدهیم.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه این تصمیم تنها تصمیم من نبود، اضافه کرد: در این خصوص کمیته فنی باشگاه تشکیل جلسه داد و آنها نیز با من هم نظر بودند، به همین دلیل تصمیم گرفته شد در دو بازی آینده اولیویه‌را هدایت تیم را برعهده نداشته باشد. به همین خاطر با این مربی پرتغالی قطع همکاری شد و قرار است بزودی با این مربی حساب و کتاب و تسویه حساب کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنین خاطرنشان کرد: البته به غیر از مسائل فنی و تاکتیکی، دو مورد حقوقی و مالی نیز در تصمیم ما برای برکناری اولیویه‌را مزید بر سبب شد که فعلا نمی‌خواهم در مورد این دو موضوع صحبت کنم و در آینده به آنها اشاره خواهم کرد.

جعفری در پایان گفت: در حال حاضر هم تصمیم گرفتیم، حسن آذرنیا مسئولیت فنی تیم را برعهده بگیرد و از امروز هم کارش را آغاز و در محل تمرین تیم حضور یافته است. البته اولیویه‌را هم برای خداحافظی با بازیکنان در محل تمرین حضور یافت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.