جعفری: هدف تراکتور قهرمانی در آسیا نیست

۰۳م آذر ،

محمد حسین جعفری در مورد قطعی شدن حضور تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: از اینکه چنین خبری آمد و خیالمان بابت حضور قطعی در این رقابت ها راحت شد، خوشحالیم. تا قبل از این با جرات نمی توانستیم در مورد این مسابقات حرف بزنیم اما باید از حالا به فکر این رقابت ها باشیم. خوشبختانه برای برگزاری این مسابقات به لحاظ سخت افزاری هم مشکلی نداریم.

وی در خصوص اینکه برای تقویت تیم چه برنامه هایی دارند، اظهار داشت: با اولیویرا صحبت هایی در این زمینه داشته ایم. او روی بازیکن خاصی نظر ندارد اما قطعا چند بازیکن جذب می کنیم. از بین ویلا و آنسلمو قطعا یکی جدا می شود و شاید هم هر دو بروند. فعلا که این دو بازیکن به کشور خود رفته اند و بازنگشتند. منتظر هستیم تا مدیربرنامه های این دو به باشگاه بیاید و تکلیفشان را روشن کند.

جعفری در خصوص اینکه گفته می شود در نیم فصل محمد ابراهیمی و احسان حاج صفی از این تیم جدا می شوند، گفت:‌چنین چیزی صحت ندارد. این خبرها را شماری حاشیه ساز و جریان ساز درست کرده اند. روح من بی خبر از این مسائل است. مطمئنم که در نیم فصل بازیکنی از جمع تراکتورسازی جدا نمی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه چرا محمد ابراهیمی در تمرینات شرکت نمی کند، عنوان کرد: او پای خود را جراحی کوچکی کرده و احتمالا از دوشنبه می تواند در تمرینات شرکت کند.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می کند در لیگ قهرمانان آسیا می توانند تیم موفقی باشند یا خیر تصریح کرد: تراکتورسازی تیم خیلی خوبی است و اگر ضعف های خود را جبران کنیم سرآمد تیم ها هستیم اما این را هم در نظر بگیرید که این اولین تجربه تراکتورسازی بعد از ۴۰ سال در لیگ قهرمانان است. نباید توقعات را بالا برد و به هدف اینکه در مسابقات موفق باشیم می رویم ولی نمی گوییم برای قهرمانی می رویم. نباید خودمان را فریب دهیم.

جعفری در ادامه این گفت و گو در خصوص اینکه آیا او هم جزو آن دسته از مدیرانی است که می خواهد مجمع فوق العاده برای برکناری کفاشیان تشکیل شود، گفت: من از چنین بحث هایی اطلاع ندارم. می دانم که مجمع یکسری وظایف دارد و می توان با یک تلفن هم رایزنی کرد تا مجمع تشکیل و مشکلات بررسی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دربارهٔ تهیه دلار برای پرداخت مطالبات سرمربی پرتغالی این تیم گفت: من فعلا از طریق مدیر کارخانه تراکتورسازی و یکی از دوستان بازاری خود توانستم مقداری از مطالبات اولیویرا را پرداخت کنم اما منتظر هستیم تا مراجع قانونی قیمت دلار را بهبود بخشند و بتوانیم با قیمت مناسب ارز تهیه کنیم.

وی در مورد کاندیدا شدن فدراسیون فوتبال در جمع بهترین های آسیا گفت: باید دید بر اساس چه معیارهایی فدراسیون فوتبال انتخاب شده است. در ایران ما همه چیز را با نتیجه ارزیابی می کنیم و باید ببینیم معیار AFC برای انتخاب چیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.