جعفری از مدیرعاملی تراکتورسازی استعفا کرد

۳۰م آذر ،

Amir Kholoosi-18-27.jpg

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی تبریز پس از شکست این تیم مقابل داماش و کنار رفتن از جام حذفی، از مدیرعاملی باشگاه با صدور بیانیه ای استعفاء کرد.

متن بیایه به شرح زیر است:

در طول حضور ۲٫۵ ساله ام به عنوان فرزند دیار غیور آذربایجان سعی در افتخار آفرینی برای مردم مهربان و طرفداران تراکتور داشته ام اما امروز احساس می کنم که گفته مجری خوب صدا وسیما آقای ساعی صحیح و بجاست که بعد از اتمام بازی داماش – تراکتور در جام حذفی گفتند: ” به اندازه کافی صدا وسیما و پایگاه اینترنتی ها سکوت کرده اند و به مدیرعامل فرصت داده اند…” بله، من قبول دارم که اگر پنالتی زن خوب می آوردم و یا دیوار دفاعی خوبی آماده حضور در میدان داشتم تراکتور حتما برنده این بازی بود و به هر حال مسئولیت حذف تیم پر قدرت تراکتور از جام حذفی را می پذیرم و عذر خواهم.

بنده تا زمانی که فکر می کردم بودنم مفید و موثر است با مشکلات جنگیدم اما حالا که به نقل از نماینده صدا و سیما ، مشکل بنده ام دیگر نمی خواهم با بودنم سبب تضعیف تیم پر قدرت و محبوب تراکتورسازی باشم که مطمئنم یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر بوده و خواهد بود.

از خدای منان آرزومندم با حضور مدیری با قدرت و توانمند که در خطه آذربایجان هم کم نیست روند رو به رشد تیم تراکتورسازی همچنان ادامه یابد؛ و وجدانم راحت است چرا که همه داشته هایم را وقف تراکتور ، هواداران و شادی مردم کردم.

از تمامی هواداران عزیز تراکتور که جعفری را تاکنون حمایت کرده و مشوق او برای مبارزه با مشکلات و ارتقاء جایگاه تراکتور در فوتبال ایران بوده اند سپاسگزارم و از آنها حلالیت می طلبم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.