جعفری جلوه به ˝فارابی˝ رفت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آرشیو خبرسینما/تلویزیون/فرهنگ کد مطلب: ۳۸۱۸۸     
ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

با حکم دکتر˝حجت الله ایوبی˝معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و به استناد صورت جلسه مورخ ۴ آبان هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی،مهندس˝محمد رضا جعفری جلوه˝به مدیرعاملی این بنیاد منصوب شد.

یکشنبه ۵ آبان ساعت ۱۳:۴۴

به گزارش هنرآنلاین؛ در متن حکم جعفری جلوه آمده است: “سینمای ایران همواره کوشیده است تا به آستانۀ هویت،واقعیت و امید نزدیک شود و دریچه ای متفاوت از رنگین کمان فرهنگی این مرزو بوم به روی جهانیان باز کند ؛و اکنون از دولت امید و اعتدال این انتظار می رود تا در ارائه و انعکاس فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی بیش از پیش بکوشد.
نظر به مراتب شایستگی وتجارب طولانی تان در حوزه مدیریت فرهنگی و به استناد جلسه هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی در مورخ ۴ آبان ۹۲ ،حضرتعالی را به عنوان مدیرعامل این بنیاد منصوب می کنم.توفیق روز افزون تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.”

مهندس “محمد رضا جعفری جلوه”متولد ۱۳۳۸ در تهران و فارغ التحصیل مهندسی شیمی است.در کارنامه حرفه ای وی ، مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو ،رئیس شبکه سراسری صدا، ،مدیر شبکه های دو،چهار و یک سیما،معاون سینمایی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ،مشاور رئیس سازمان صدا و سیماو …. دیده می گردد.وی در حال حاضر قائم مقام دکتر “علی لاریجانی”در بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری است.

انتهای پیام/۵۵

 


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.