جعفری خبر داد: افزایش سقف تسهیلات و وام‌های دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

Multimedia_pics_1387_1_Education_49.jpg

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش سقف تسهیلات دانشجویی خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر فرهاد جعفری در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات در جمع خبرنگاران با اشاره iبه محدودیت‌های تامین اعتبار، گفت: با وجود محدودیت‌ها وزیر iبهداشت توجه خاصی iبه حوزه دانشجویی دارد و از این حوزه بسیار حمایت می‌کند iبه گونه‌ای که تا کنون اعتبارات لازم آن تامین شده است.

وی با اشاره iبه افزایش سقف تسهیلات دانشجویی iبه ویژه وام تحصیلی و وام مسکن برای دانشجویان علوم پزشکی، گفت: تا پایان همین ماه وام‌های تحصیلی و مسکن iبه دانشجویان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه وام تحصیلی برای دانشجویان مجرد ماهانه ۳۸ هزار تومان و برای متاهلین ۵۶ هزار تومان است از پیگیری برای افزایش ۳۰ درصدی آن خبر داد و گفت: کلیه فعالیت‌های صندوق iبه صورت الکترونیکی انجام می‌شود و همچنان رکورد ۳ تا ۵ روز برای پرداخت وام iبه دانشجویان نیز حفظ شده است.

جعفری با بیان اینکه وام مسکن برای دانشجویان متاهل ۵۰ هزار تومان iبه صورت ماهانه و برای مجردین ۲۵ هزار تومان است گفت: در صدد هستیم که میزان این وام را تا دو برابر افزایش دهیم.

وی با اشاره iبه ارائه وام تجهیزات پزشکی iبه دانشجویان گفت: سقف این وام برای دانشجویان دوره دکترای تخصصی و تخصص ۴۰۰ هزار تومان و برای دیگر دانشجویان ۱۰۰ هزار تومان است که دانشجویان پس از فراغت از تحصیل در ۴۸ قسط باید نسبت iبه بازپرداخت آن اقدام نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.