جعفر کاشانی: زیر ساختمان فوتبال ما آب افتاده است!/ باید برای ملی‌پوشان دعا کنیم

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

85-25.jpg

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مشکل فوتبال ما ریشه‌ای است و باید از ریشه حل شود. باید فوتبال را در باشگاه‌ها تقویت کنیم تا تیم ملی مقتدری داشته باشیم.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص شکست ایران برابر ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: آرزویم همیشه این بوده که تیم ملی کشورم با اقتدار در رقابت‌های جهانی شرکت کند و مثل قبل خودش را نشان دهد، اما در بازی برابر ازبکستان اقتداری ندیدم. فکر می‌کنم که زیر ساختمان فوتبال ما آب افتاده و پایه‌اش را سست کرده است .

وی ادامه داد: در بازی با ازبکستان برنامه خاصی از تیم ملی ندیدم و فکر می‌کنم که بازیکنان ما منتظر یک اتفاق بودند. البته امیدواریم تیم ملی در کارش موفق باشد، اما برای این کار باید iبه جای بازیچه قرار دادن فوتبال، آن را بازی کنیم. برای این منظور هم مسئولان فوتبال کشور باید فکری کنند.

بازیکن پرافتخار سال‌های دور تیم ملی در ادامه گفت: برای رسیدن iبه هدف باید کار کنیم. باید زمینه را برای رشد و تعالی آنچه مورد نیاز است،‌ فراهم کنیم. فوتبال ما باید در باشگاه‌ها رشد کند تا وقتی باشگاه‌های ما قوی نباشند، تیم ملی خوبی نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: باید برای ملی‌پوشان دعا کنیم و iبه آنها بفهمانیم که پیراهن تیم ملی مقدس است . آنها باید بدانند که این پیراهن سال‌ها بر تن کسانی بوده که برای کشور افتخار آفریده‌اند. من هم iبه نوبه خودم دعا می‌کنم که تیم ملی در بازی‌های آینده‌اش پیروز باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.