جعل،اختلاس و کلاهبرداری یک میلیارد تومانی در شهرستان”آمل”

فرمانده انتظامی شهرستان”آمل”مازندران،از شناسائی و دستگیری سه متهم به جعل، اختلاس و کلاهبرداری یک میلیاردی درشرکتی خدماتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران :سرهنگ”محمدصادق پهلوان” با اعلام این خبر افزود:درپی دریافت گزارشی مبنی بر اختلاف حساب مالی و وقوع اختلاس وکلاهبرداری دریکی از سازمان ها و شرکت های خدماتی،موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 وی تصریح کرد:ماموران و کارشناسان پلیس آگاهی با بررسی موضوع وانجام اقدامات فنی با بررسی پرونده های مالی این سازمان موفق شدند،یک فقره فیش پرداختی جعلی که پرداخت آن غیر واقعی بوده را کشف کنند.
 فرمانده انتظامی شهرستان”آمل”خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه تحقیقات با شناسائی پرداخت کننده این فیش درتحقیقات از این فرد مظنون به این نتیجه رسیدند،که وی هیچگونه اطلاعی از نحوه پرداخت فیش نداشته و وجه مورد نظر را به فردی دیگر از کارکنان بخش مالی این شرکت ارائه کرده است.
 “پهلوان”اظهار داشت:با شناسائی متهم و بررسی بیشتر موضوع مشخص شد،این فرد با توجه به نوع فعالیت و خدمات اداری برای شهروندان،با سوءاستفاده ازموقعیت شغلی وجه مورد نظر شهروندان را به نفع خود برداشته و با همکاری دو همدستش باصدور فیش های جعلی اقدام به اختلاس و کلاهبرداری کرده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان”آمل”یادآور شد:باشناسائی و دستگیری دو همدست این متهم و انجام تحقیقات وبازجوئی های فنی از آنان مشخص شد،این افراد تاکنون بیش ازیک میلیاردتومان از این شرکت اختلاس و کلاهبرداری کرده اند.
 سرهنگ”پهلوان”درخاتمه افزود:متهمان پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.