جغرافیای فلشخوری ها

در سرزمینی مجازی و دور دست انسان هایی با هم دوست و گاه دشمن هستند. به ان سرزمین فلشخور می گویند.
جغرافی دان های فلشخور این سرزمین رو به چند دسته تقسیم می کنند.
۱_ دسته صابری ها(مرکز)
۲_دسته سلطونی ها(شمال)
۳_ دسته فریدی ها(جنوب و جنوب غربی)
۴_ دسته اجتماعی ها (غرب)
۵_ دسته نازی سنتری ها(شرق)

دسته صابری ها(مرکز):
مرکز بسیار پر جمعیت است و شامل ۶۵ درصد بچه های فلشخور میشه. و در بیشتر جنگ ها به دلیل زور بیشتر قبیله ها و استراتزیکی بودن مرکز سمت های دیگه فلش خور( دسته های دیگه) تلاش می کنن توجه این قطب سرزمین رو جلب کنن.
این دسته در تاریخ فلشخور بیشتر طرف سلطونی ها رو در جنگ ها و نبرد ها گرفته به دلایل بسیار زیاد. و این دسته قدیمی ترین دسته ی فلشخور است.
مرکزی هایی مانند:
saber – poya – s love m – خانوم گل – و خیلی های دیگه….

دسته سلطونی ها(شمال):
پس از دسته صابری ها گفته میشه که دسته سلطونی ها از نفوذ بیشتری برخوردار هستند ولی شمار نیروهای کار و نظامیشون نسبت به مرکز و جنوبی ها کم تر هست. سلطون که امپراتور و سروش که فرمانده تمام قوای سلطونی ها هست اختلاف بسیار زیادی با فرید که رییس جمهور جنوبی ها و جنوب غربی هاست در طول تاریخ فلشخور داشتن ولی بنا بر پیمان نامه صلح و ضد جنگ ورماخت که معشهور هست به پیمان نوروز جنگ و درگیری بین دسته های شمالی و جنوب جنوب غربی ادامه نخواهد داشت و همه ی اختلافات در حد گفتگو و مشاجره هست نه درگیری. پس از دسته فریدی ها این دسته تشکیل شد. ولی در زمان بسیار کمی به زور بسیار دست یافت. سیاست این دسته متوسط ولی شانس و نفوذ این دسته زیاد است.
سرمایه گذاری در این دسته از جانب مرکز ی ها بسیار زیاد است.
شمالی هایی مانند:
Soltane-Ehsas-M2 و *ALone girl* و milad.s و ps3000 و خیلی های دیگه…..

دسته فریدی ها(جنوب و جنوب غربی):
این دسته پس از دسته ی صابری ها شمار بیشتری جمعیت دارد زیرا با غربی ها(اجتماعی ها) هم پیمان بوده از نخست. پس از دسته ی صابری ها این دسته تشکیل شد. در درگیری ها نا منظم ظاهر می شوند سپاه های این دسته زیرا اتحادشون پیچیده است. و فرماندهان سپاهشون بیشتر در سرزمین دیگری به سر می برن و کم به این سرزمین میان.
سیاست این دسته قوی ولی شانس این دسته ضعیف و کم است. نفوذ کم تری هم دارن.
جنگ بین سلطونی ها و فریدی ها(فریدی ها به کمک تاریخی) اسیب های بسیار زیادی برای اقتصاد و وضع سیاسی این دسته داشت چون جنوب و جنوب غربی سرمایه گذاری کم تری نسبت به شمالی ها به وسیله ی مرکزی های پولدار و پر جمعیت داره.
جنوبی ها و جنوب غربی هایی مانند:
فرید_رومل – اریوبرزن – ۱۹۳۹ – نیکلا – melodi+ – mohammad 619 – shayan1 Hamidreza jefri HHH-paniz -best~girl و ……

دسته اجتماعی ها(غرب):
این دسته پس از دسته ی نازیسنتری ها کوچک ترین دسته است. این دسته شامل کسانی می باشد که در مناطق علم فرهنگ هنر(ناحیه هایی همچون تاریخ و فرهنگی) کار بسیار زیادی می کنن و از دوستداران این مناطق می باشن و با فریدیون دوستی نزدیکی دارن . ولی در ناحیه هایی هم هست که کسانی با سلطونیون می باشند.
سرمایه گذاری در این بخش متوسط است. نفوذ نسبتا پایینی دارن. در تاریخ خود بیشترین جنگ های داخلی رو داشتن.
اجتماعی هایی همچون:
nicola , اریوبرزن , ۱۹۳۹ , در جستجوی حقیقت , پریا۲ , فرید_رومل , , و بسیاری دیگر…

دسته نازی سنتری ها(شرقی ها) کوچک ترین دسته هستند که ناحیه ها و منابع سرمایه ای زیادی مشترک با دسته اجتماعی ها دارن. این دسته از سرزمین دیگری به نام نازی سنتر امده که سرزمینی دو دسته ای بوده(مخالف و موافق) . این دسته یک دسته از انسان هایی است که در نخستین روز ها بیگانه به حساب میامدند و خارجی. این دسته با تلاش فرید_رومل و در جستجوی حقیقت و ۱۹۳۹ به این جا اورده شدن. سرمایه گذاری پایین است در شرق و نفوذ بسیار کمی در سرزمین فلشخور دارد.
جنگ های بسیاری با ناحیه هایی از اجتماعی ها(غرب) داشتن ولی اکنون هم در حالت کاملا صلحی به سر نمی برن. چندی از ناحیه های این دسته از فلشخور رفتن به سمت سرزمین مادری خود(نازی سنتر).
نازی سنتری هایی همچون:
در جستجوی حقیقت و ۱۹۳۹ و اریوبرزن و خیلی های دیگه .

(دوستان اگر دسته ای اضاف بشه من خودم قرار میدم. و اگر کسی دوست داره نامش در یکی از دسته ها باشه به من همین جا بگه.)
انجمن های تخصصی فلش خور – تمامی انجمن‌ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.