جلالی: امروز کشور را فرهنگیان مدیریت می کنند

۹ م دیماه ،

رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به توانمندی‌های موجود در نیروی انسانی آموزش و پرورش، گفت: امروزه کشور را آموزش و پرورش و فرهنگیان مدیریت می کنند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، کاظم جلالی درجمع فرهنگیان شهرستان های شاهرود، میامی که با حضور حاجی بابایی وزیر آموزش وپرورش دولت دهم برگزار شد، گفت:‌ این مناطق به جهت نقش آفرینی در انقلاب و دفاع مقدس دارای ویژگی‌های بسیاری می باشند و از لحاظ تعداد شهدا در جنگ تحمیلی رتبه دوم کشور را دارا است.

وی با اعلام اینکه شهرستان شاهرود به سبب دارا بودن تنوع آب و هوایی قاره کوچک نامیده می گردد، تصریح کرد: شهرستان شاهرود دارای مردمی مومن و متدین است.

جلالی تصریح کرد: اساتید علمی، فرهنگی، سیاسی و هنری بسیاری در شهرستان شاهرود وجود دارد که رمز تربیت آنها در تلاش فرهنگیان ومعلمان نهفته است.

وی با اعلام اینکه وزیر آموزش وپرورش در مجلس ششم پرچمدار حمایت از آموزش وپرورش بوده است، ادامه داد: دلسوزی برای آموزش و پرورش همواره در وجود دکتر حاجی بابایی نمایان بود و ایشان نقش تاثیرگذاری در زمینه تصویب بودجه کلان نوسازی مدارس در مجلس هفتم داشتند.

نماینده مردم شهرستان شاهرود با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تحول بنیادین کشور در آموزش و پرورش شکل می گیرد، افزود: مجلس شورای اسلامی نگاهی مثبت به اقدامات و فعالیت های آموزش و پرورش دارد.

جلالی با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی از تحولات آموزش و پرورش استقبال می کند، خاطرنشان کرد: در مرکز پژوهش های مجلس قصد داریم با تدبیر و کار کارشناسی، دولت را یاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه مرکز پژوهش های مجلس، طرح آموزش شنای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی را میراث ماندگار وزیر آموزش وپرورش می داند، گفت: امروزه آموزش و پرورش و فرهنگیان، کشور را مدیریت می کنند.

وی همچنین ‌تلاش های وزیر آموزش و پرورش برای تدوین و تصویب سند تحول بنیادین را مجاهدانه وخالصانه توصیف کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.