جلالی : حرف‌های کی‌روش منطقی است اما این‌جا ایران است / از هواداران و مدیریت تراکتور انتطار حمایت بیش‌تری داشتم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مجید جلالی

 

مجید جلالی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز که این روزها به شدت در کانون توجهات قرار گرفته است و به نظر دیگر با این نتایج با هواداران تراکتور آشتی کرده است، فردا برای نزدیک شدن به صدر ملوان بحران‌زده را پیش‌رو دارد. جلالی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در مورد شرایط این دیدار و بازیکنانش گفت :

دیدار برابر ملوان بندرانزلی؛ شرایط این بازی چطور است ؟

ابتدا درگذشت آقای محمدی مربی خوب کرمانی را تسلیت می‌گویم. اما دربارهٔ بازی باید بگویم هواداران مطمئنا فردا حضور پرشوری در استادیوم خواهند داشت و مصمم هستیم تا با تمام وجود بازی کرده و نتیجه خوبی را کسب کنیم. امیدوارم بازی خوبی را نیز ارائه بدهیم.

مصدومان تراکتورسازی …

دو، سه بازیکن آسیب دیده داریم که از قبل مصدوم بوده‌اند ولی بقیه بازیکنان آماده بازی می باشند.

اظهارنظرهای کی‌روش در رابطه با آماده‌سازی تیم ملی؛ واکنش شما چیست ؟

بهترین تدارکات برای تیم ملی فراهم شده بود ولی وضعیت کشور ما متفاوت است و به شکلی نیست که بتوانیم با هر کشوری که دوست داریم بازی کنیم. موضوعاتی که آقای کی‌روش می‌گویند منطقی است و احتمالا وی ۲ و نیم ماه زمان می‌خواهد تا تیم ملی را آماده جام جهانی کند. اگر نشستی را سازمان لیگ با مربیان تیم ملی و مدیران باشگاه‌ها داشته باشد، فکر می‌کنم به نتیجه‌ای برسد.

چالش‌هایی داریم که باید آن‌ها را بررسی کنیم. تیم بزرگ باید همه چیزهایش بزرگ باشد. نیاز به همکاری همه جانبه دارد و باید به شکلی باشد تا اگر تیم تراکتورسازی به میدان می‌رود، همانند این باشد که کل آذربایجان به میدان رفته است.

اولتیماتوم از مدیریت تراکتورسازی و شعارهائی عیله کادرفنی؛ در این‌باره بگویئد.

آن مصاحبه‌ها در آن شرایط فضا را برای ما بسیار سخت کرده بود و نیاز به حمایت بیشتر مدیریت داشتیم. من به کارم و خودم اعتماد کامل داشته‌ام و با این موضوع کنار آمده‌ام. ۳ ماه و نیم روزهای سختی داشته‌ام.

هواداران تراکتورسازی را روبه‌روی تیم ندیده‌ام و همیشه از تیم حمایت کرده‌اند. روز بازی با سایپا نیز ناراحت بودند ولی در کنار تیم هم حضور داشتند و حمایت می‌کردند.

 

سایت گل

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.