جلالی: در فوتبال بدبینی و بی اعتمادی وجود دارد

۰۶اردیبهشت،

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به سبب اتفاقاتی که در بحث تبانی در سال های قبل رخ داده، فضای بدبینی و بی اعتمادی در فوتبال ما به وجود آمده است.

مجید جلالی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحث تبانی تا آنجا که من یادم می آید از ۱۰ سال قبل در فوتبال ما مطرح شده و گاهی اوقات به آن می پردازند. چند سال قبل نیز در مورد این مساله صحبت کردم. به لحاظ کارهایی که در قبل در فوتبال ما بوده و انجام شده، فضای بدبینی و بی اعتمادی در فوتبال ما بوجود آمده و در مورد تبانی صحبت می گردد. به هر حال باید یک روز جلوی آن گرفته شود و اراده ای برای برخورد باشد. اگر برخورد شود صحت و سقم این مسائل مشخص می گردد و اگر چنین مسائلی هست، باید در مورد آن تصمیم گیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در فدراسیون فوتبال اراده ای محکم برای برخورد با فساد و تبانی در وجود دارد یا نه، گفت: به نظر می رسد که اقداماتی می خواهد آغاز شود و قصد دارند کارهایی انجام دهند. بالاخره این مسائل باید از جایی آغاز شود و با فساد در فوتبال مبارزه کنند.

وی ادامه داد: مسلماً بحث فساد و تبانی به فوتبال ما در سالهای اخیر آسیب زده است. می دانیم که بسیار ها می باشند که در این فوتبال فعالیت و تلاش می کنند اما چرا فوتبال ما پیشرفت نمی کند و به عقب می رود؟
دلیل بسیار مهم آن فسادی است که در فوتبال ما وجود دارد و باید جلوی آن گرفته شود.

وی تصریح کرد: باید قوانین طراحی شود و قانون تعیین کند که چه کسانی وظیفه مبارزه با فساد در فوتبال ایران را دارد.
خیلی مسائل و فسادها در فوتبال ما هست که بسیاری از مردم فکر می کنند عادی است اما جرائم بسیار سخت و بدی است و باید مشخص شود که متولی برخورد با این مسائل چه کسانی می باشند.

جلالی در پایان گفت: اگر شرایط به همین شکل پیش رود، آینده فوتبال ما همین می گردد که در این ۱۰ساله شاهد آن بوده ایم و همیشه نزول خواهیم کرد.

فوتبال ما به یک اراده جدی و محکم برای برخورد با فساد موجود در آن نیاز دارد و تا زمانی که چنین اتفاقی رخ ندهد ، نباید خوشبین باشیم که شاهد رشد و پیشرفت آن باشیم. مشکلات فوتبال ما بسیار است و تبانی و فساد لطمات بسیاری به فوتبال ایران زده که مسئولان برای مبارزه با این اتفاقات باید عزم و اراده جدی داشته باشند تا از این وضعیت نجات یابد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.