جلالی: صدای انقلاب در ورای مرزها شنیده می‌شود

۱۶ام بهمن ،

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: امروز دهه فجر انقلاب اسلامی را در وضعیتی گرامی می‌داریم که صدای این انقلاب شکوهمند و بزرگ در ورای مرزهای ما به خوبی شنیده می‌شود و خیزش بزرگ اسلامی را در جهان ملاحظه می‌کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاظم جلالی در مراسمی که ظهر دوشنبه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور محمد جواد لاریجانی در سالن همایش‌های مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی برگزار شد، در جمع کارکنان این مرکز با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امام خمینی (ره)، گفت: این جلسات در دهه فجر با این هدف برگزار می‌شود که به یاد بیاوریم کشور قبل از انقلاب در چه وضعیتی قرار داشت، به برکت انقلاب اسلامی امروز در چه وضعیتی داریم و چه رسالت سنگینی بر روی دوش ما قرار دارد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که خدمات محمد جواد لاریجانی برای ما شناخته شده است تصریح کرد: او هرکجا که بود با تفکر و تئوری عمل کرد. دو کار ارزشمند لاریجانی در مجلس چهارم و پنجم شورای اسلامی تشکیل مرکز پژوهش های مجلس و تشکیل بین المجالس اسلامی است که امروز این سازمان به یک نظام بزرگ و تاثیرگذار تبدیل شده است.

رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم تاکید کرد: با توجه به اصلاح ساختار مرکز پژوهش‌ها و صحبت‌هایی که در این زمینه شده امیدواریم بر اساس همین ساختار کار خود را به پیش ببریم.

جلالی در تشریح معاونت‌های مرکز پژوهش‌ها یادآور شد: معاونت پژوهشی در داخل مرکز پژوهش‌ها به معاونت‌های سیاسی – حقوقی، زیربنایی – عمرانی، اقتصادی و فرهنگی –اجتماعی تبدیل شده است.

او با بیان این که امیدواریم بتوانیم نظام پرداخت حقوق و دستمزد مرکز پژوهش‌ها را اصلاح کنیم، توضیح داد: تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم و امیدواریم بودجه مرکز را در سال آینده در وضعیت مناسبی داشته باشیم.

وی با بیان این که مرکز پژوهش‌ها از دو نظر بودجه و اطلاعات در مضیقه قرار دارد، گفت: طبق قانون نهادهای دولتی و سازمان‌ها موظف می باشند تا اطلاعات را در اختیار مرکز پژوهش‌ها قرار دهند اما در این زمینه خست به خرج داده می‌شود.

جلالی با بیان این که باید همه دوستان در مرکز پژوهش‌ها به وظیفه اصلی خود عمل کنند، تصریح کرد: کارهای خوب و ارزشمندی در این مرکز انجام شده و اکنون مرکز پژوهش‌ها و گزارش‌های آن به جایی رسیده که در جلسات مشترک مجلس و دولت هر یک از نمایندگان مردم در مجلس در صحبت‌های خود چند بار به گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها استناد می‌کنند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: با وجود قلت اطلاعات، گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها محور بحث‌ها در جلسات مجلس است که این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.