جلالی: هیچ وقت علیه فولاد حرف نزدم/ می خواهند قبل از بازی جنگ روانی درست کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – بعضی از مربیان و مسئولان فولاد در آستانه بازی با تراکتورسازی علیه مجید جلالی مصاحبه کرده اند و آنها معتقدند که جلالی نباید علیه باشگاه فولاد حرف می زد.

مجید جلالی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ در خصوص این موضوع می گوید:«من به هیچ عنوان علیه فولاد حرف نزدم. در سال های قبل در این باشگاه کار کردم و هدفم این بود که یک کار درست انجام دهم و باشگاه هم بستر لازم را برای فعالیتم فراهم کرد. من فولاد و هوادارانش را دوست دارم و حتی  هواداران این تیم هم با من تماس می گیرند و مشکلی وجود ندارد.»

او در مورد مصاحبه بختیاری زاده ادامه می دهد: «من بعضی صحبت ها را طبیعی نمی دانم و گویا می خواهند قبل از بازی جنگ روانی درست کنند. من کار خودم را در فولاد انجام دادم و الان هم دوست ندارم در مورد حرف های دیگران نظر بدهم. متاسفانه در این فوتبال همه علیه هم حرف می زنند و حرف زدن علیه یکدیگر گویا تبدیل به یک ارزش شده است.»

جلالی در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید: «من دوست دارم در فوتبال دوست پیدا کنم و قرار نیست در فوتبال دوستانم را از دست بدهم. در این فوتبال حتی قهرمان هم شدم ولی باید بگویم بسیار چیزها هست که می گذرد و مهم این است که همیشه رابطه های دوستانه ای وجود داشته باشد نه اینکه همه بخواهند علیه هم حرف بزنند. من تمرکزم را از دست نمی دهم و تلاش می کنم که کارم را به بهترین شکل انجام دهم.»

او در مورد شایعه قرار گرفتن اسم چند بازیکن در فهرست مازاد تراکتور می گوید: «این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و هواداران و بازیکنان نباید این دروغ ها را باور کنند. متاسفانه این شایعات برای تخریب تراکتور مطرح می گردد تا تیم ما را زمین بزنند.»


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.