جلال حسینی:قهرمانی در نیم فصل اهمیتی ندارد/امیدوارم رویانیان به مشکلات مالی رسیدگی کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که قهرمانی در نیم فصل بسیار مهم نیست و پرسپولیس باید در نیم فصل دوم امتیازهای بیشتری را برای قهرمان شدن جمع کند.

به گزارش ممتاز؛حسینی ابتدا در پاسخ به این سوال که چرا مقابل استقلال خوزستان غافلگیر شدید می‌گوید:«‌ فکر نمی‌کنم غافلگیر شده باشیم. ما در طول بازی از حریف خود سرتر بودیم و نمایش بسیار خوبی داشتیم اما پرسپولیس بدشانس بود و نتوانستیم از موقعیت‌های استفاده کنیم. متاسفانه در روزی ۲ امتیاز حساس از دست دادیم که به پیروزی در ورزشگاه آزادی نیاز مبرمی داشتیم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده این تساوی خانگی را جبران کنیم.»

حسینی در خصوص بازی تدافعی استقلال خوزستان که سبب اعتراض بعضی از پرسپولیسی‌ها شده بود می گوید:« دفاع کردن در فوتبال خودش یک تاکتیک است و ما نباید از بازی دفاعی خوزستان ایراد بگیریم و اعتراض کنیم. به هر حال این شیوه بازی آنها بود ولی پرسپولیس با اینکه آنها دفاعی بازی کردند فرصت‌های بسیاری را از دست داد و در حالی که مستحق برد بود فقط یک امتیاز گرفت.»
او در خصوص قهرمانی نیم فصل حرف‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد:« در حال حاضر اصلا قهرمانی در نیم فصل مهم نیست و هنوز ۱۵ بازی دیگر باقیمانده است. ما نباید به این مسائل توجه کنیم و باید بازی به بازی جلو برویم. از همین الان هم باید به فکر بازی با تراکتورسازی باشیم که بسیار سخت است و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید در تبریز به پیروزی برسیم. البته صحبت کردن از قهرمانی از حالا زود است.»
حسینی در خصوص درگیری لفظی خلعتبری و صادقیان در بازی با استقلال خوزستان می‌گوید:« من یک چیزهایی دیدم ولی نمی‌دانم به طور دقیق چه اتفاقی افتاد. به هر حال فشار بازی بسیار بود و گاهی اوقات چنین مسائلی پیش می‌آید. با این حال معتقدم آنها مشکلی با یکدیگر ندارند.»
مدافع میانی پرسپولیس در پایان حرف‌هایش در خصوص مشکلات مالی این باشگاه می‌گوید:« امیدوارم این مشکلات حل شود و مطمئنا آقای رویانیان به این مسائل رسیدگی خواهد کرد.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.