جلال حسینی: لغو اردوی پرتغال به ضرر تیم ملی شد/ خوشحالم که پرسپولیس جوان شده است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سید جلال حسینی مدافع ملی پوش پرسپولیس معتقد است که این تیم در ادامه بازی های لیگ برتر کار سختی برای قهرمانی دارد.

به گزارش ممتاز؛ حسینی در مورد شرایط پرسپولیس و آینده این تیم می گوید:«حالا تیم‌ها روی پرسپولیس حساس‌تر شده‌اند و کار را برای‌مان سخت‌تر می‌کنند. ضمن اینکه یک بازی هیچ‌وقت ملاک موفقیت نیست و با یک برد نمی‌شود گفت چه تیمی چند مرده حلاج است. از این به بعد کارمان بسیار سخت‌تر است چون همه تیم‌ها خوب بسته شده‌اند و مدعی‌اند. باید طوری بازی کنیم که بعدا بتوانیم بگوییم ما هم مدعی هستیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند مدعی باشد تاکید می کند:«تیم به خوبی بسته شده و ما هم از روز اول همه کار کرده‌ایم که بتوانیم مدعی باشیم. با این تیمی که داریم حتما می‌توانیم.من واقعا خوشحالم که تیم‌مان این‌قدر جوان شده و برنامه‌ریزی یعنی همین. آنها با جو پرسپولیس آشنا شده اند و آماده می‌شوند برای سال‌های بعد. آن‌وقت می‌توانیم یک تیم بسیار خوب و هماهنگ داشته باشیم.»

حسینی در مورد بازی با ذوب آهن هم حرف می زند:« شرایط آب و هوایی اصفهان بسیار سنگین است. از طرفی ذوب‌آهن هوادارانش را هم دارد و یک تیمی هم هست که همیشه باید مراقبش بود. مخصوصا حالا که بازی اولش را هم باخته. البته کار برای هر دو تیم سخت است ولی ما باید حواس‌مان باشد که احساسی بازی نکنیم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را هم بگیریم.»

رویانیان گفته حسینی هنوز پولی نگرفته. خود حسینی در این خصوص می گوید:« پول نگرفته‌ایم ولی خب مشکلی هم نیست. الان وقت خوبی برای حرف زدن دربارهٔ پول نیست. نه که مسائل مالی مهم نباشد، نه ولی ما فعلا فقط دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم و برای تیم تلاش می‌کنیم نه برای خودمان. برای همین وقتی بحث بنز و پورشه را مطرح کردند دلخور شدم. البته منظور بدی هم نداشتم ولی واقعا درست نبود که آن حرف‌ها را بزنند چون ما چیزی نگرفته بودیم. الان هم بهتر است دربارهٔ‌اش حرف نزنیم تا خدای نکرده تیم به حاشیه نرود.»

از حسینی در مورد لغو اردوی تیم ملی در پرتغال که به خاطر بی‌پولی فدراسیون بود سوال می کنیم و او می گوید:«خیلی بد شد. من واقعا از این بابت ناراحتم. کاش این اتفاق نمی‌افتاد و تیم‌ملی یک محک خوب می‌خورد. مطمئنا ما اگر آنجا با تیم‌های ضعیف هم بازی می‌کردیم باز برای‌مان مفید بود و برد می‌کردیم.وقتی به جام جهانی صعود کردیم گفتم مردم باید خوشحال باشند. شادی حق این مردم است اما مسوولان باید به فکر برنامه‌ریزی می‌بودند. نمونه‌اش همین اردوی پرتغال. می‌رفتیم حتی یک بازی هم انجام می‌دادیم برای‌مان خوب بود. شاید همان یک بازی را هم می‌باختیم ولی هزار تا مشکل دیگرمان حل می‌شد.»

حسینی تاکید می کند:«لغو اردوی پرتغال به ضرر تیم ملی شد.ما بسیار به این‌جور اردوها نیاز داریم. دیدید که یک ماه در اردو بودیم و شرایط واقعا سخت بود اما با بردن قطر امیدوار شدیم و بعد هم لبنان را با اقتدار بردیم. هر چند که باید با نتیجه بهتری می‌بردیم.البته اینطور نیست که فدراسیون نخواهد برای تیم‌ملی کاری بکند ولی امیدوارم زودتر برنامه‌ای تنظیم کند که بتوانیم خودمان را محک بزنیم و با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.»

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.