جلال حسینی: مردم از همگروهی با آرژانتین خوشحال می باشند/ تقابل با مسی قابل توصیف نیست

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – سیدجلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس که یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تیم ملی محسوب می‌شود، گروه ایران در جام جهانی برزیل را یک گروه خوب توصیف کرده و امیدوار است که تیم ملی در این جام نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش ممتاز؛حسینی از همگروهی با تیم مطرحی مثل آرژانتین خوشحال است ولی تاکید می‌کند که ایران باید برای موفقیت در جام جهانی با تیم‌های بزرگی بازی کند و بازی‌های دوستانه انجام دهد. او در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی، آینده تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

در مورد همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی چه صحبتی داری؟

من فکر می‌کنم قرعه خوبی نصیب تیم ما شد. این درست است که تیم مطرحی مثل آرژانتین در گروه ایران قرار گرفته ولی ما می‌توانیم امیدوار باشیم. البته در حال حاضر حرف زدن در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی زود است و اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید پیشرفت کنیم. بعد از چند بازی دوستانه می‌توانیم بهتر راجع به عملکرد ایران در جام جهانی پیش بینی کنیم. با این حال من بسیار خوشحال که در این گروه قرار گرفتیم.

  

از چه بابت خوشحالی؟

همین که با تیم پرقدرتی مثل آرژانتین همگروه شدیم و البته تیم‌های دیگری در این گروه می باشند که می‌توانیم مقابل آنها خودی نشان بدهیم. البته برای موفقیت در این جام نیاز به برنامه‌ریزی داریم. مطمئنا بقیه تیم‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و بهترین بازی‌های دوستانه را برگزار می‌کنند. ایران متاسفانه تا الان بازی‌های خوبی برگزار نکرده و بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به هیچ عنوان در حد بازی‌های جام جهانی نیست.مسئولان فدراسیون فوتبال باید حالا بیشتر به فکر تیم ملی باشند و ما نمی توانیم با این وضعیت بهجام جهانی برویم و انتظار نتیجه گرفتن داشته باشیم.

قبل از قرعه کشی دوست داشتی در چه گروهی قرار می‌گرفتیم؟

دوست داشتم با آلمان یا ایتالیا همگروه شویم که نشد.البته در ایران بسیار ها دوست داشتند با آرژانتین همگروه شویم و در نظرسنجی برنامه نود هم مشخص شد که مردم بازی با آرژانتین را دوست دارند.الان مردم خوشحالند که با آرژانتین همگروه شدیم.

در مورد تقابل با مسی چه صحبتی داری؟

روبه‌رو شدن با مسی در حرف زدن قابل توصیف نیست چرا که او یک بازیکن فوق‌العاده است. من معتقدم این یک افتخار بزرگ برای بازیکنان تیم ملی است که مقابل مسی و دیگر ستاره‌های آرژانتین بازی خواهند کرد.ما باید نشان دهیم که در جام جهانی تیم ضعیفی نیستیم.

می‌توانیم از این گروه صعود کنیم؟

من گفتم که باید بسیار خوب خودمان را آماده کنیم و نیاز به بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ داریم.اگر به خوبی آماده شویم هر چیزی امکا پذیر است.

در مورد پرسپولیس و بردی که مقابل ذوب آهن به دست آوردید صحبت کن؟

خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و ذوب آهن هم نشان داد که یک تیم پرقدرت است. زمین ورزشگاه آزادی خیس شده بود و این به جذابیت‌های بازی اضافه کرد. خدا را شکر که ۳ امتیاز حساس گرفتیم ولی کار ما برای قهرمانی بسیار سخت است.ما نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.