جلدهای جدیدی از «نبرد هیولاها» به دست بچه‌ها رسید

به گزارش خبرنگار مهر، توگور مرد گاوی، اسکور اسب بالدار، نارگا هیولای دریایی، کیمون سگ شکاری، تاسک ماموت نیرومند، استینگ مرد عقربی عنوان جلدهای این مجموعه هستند.

مجموعه «نبرد هیولاها» را مجموعه‌ای از نویسندگان اروپایی برای کودکان و نوجوانان می‌نویسند که با نام مستعار آدام بلید منتشر می‌‌شود. داستان‌های مجموعه‌ «نبرد هیولاها» که عنوان اصلی‌شان Beast Quest است، در سرزمینی خیالی به نام «آوانتیا» اتفاق می‌افتند که جادوگری خوب به نام «آدورو» در آن زندگی می‌کند.

۶ هیولا (اژدهای آتش، مار دریایی، غول کوهستان‌، مرد اسبی‌، هیولای برفی و پرنده‌ آتشین) از این سرزمین دفاع می‌کنند، اما به یک‌باره آوانتیا دچار خطر می‌شود و هیولاها که با طلسم مالول ـ جادوگر تاریکی ـ وحشی شده‌اند، سرزمینی را که روزگاری از آن حفاظت می‌کردند، نابود می‌کنند.

البته پسری که یک قهرمان استثنایی است، مبارزه و نبردی بزرگ را بر عهده می‌گیرد، هیولاها را از نفرین آزاد می‌کند و سرزمین آوانتیا را نجات می‌دهد.

اگر می خواهید با ما در خواندن این کتاب‌ها همراه شوید باید بگویم خوش آمدید. شما در مرز تاریکی ایستاده‌اید؛ کنار دروازه‌های سرزمینی ترسناک. اینجا گورگونیا سرزمین تاریکی است جایی که آسمان قرمز رنگ است. آب سیاه است و مالول بر آن حکومت می‌کند.

تام و النا دو قهرمان و هم‌رزم برای ماموریت و نبرد بعدی خود باید به اینجا سفر کنند.

گورگونیا محل زندگی ۶ تا از مرگ‌آورترین هیولاهایی است که می‌توانید تصور کنید: مرد گاوی، اسب بال‌دار، هیولای دریا، سگ شکارچی، ماموت غول پیکر و مرد عقربی.

هیچ چیز نمی‌تواند تام و النا را برای رو به رو شدن با این هیولاها آماده کند. پیروزی‌های گذشته آنها اهمیت چندانی ندارند. از این به بعد فقط با قلب‌های قوی و تصمیم راسخ نجات پیدا می‌کنند.

آیا جرات دارید باز هم آنها را دنبال کنید؟ قهرمان‌ها باید سرسخت باشند و شجاع و نترس. هر چیزی ممکن است باعث نابودی و مرگ شود….مراقب باشید کجا قدم می‌گذارید…

این کتاب‌های مصور هر یک در شمارگان ۱۶۵۰ نسخه و قیمت ۲۵۰۰ تومان به چاپ رسیده‌اند. 


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سروش:

    ۶ گانه ۴ هم منتشر شده با قیمت جلدی ۵۰۰۰ در این قسمت تالادون برمیگردد اما…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.